Specifičnosti menadžmenta obiteljskih poduzeća u turizmu (CROSBI ID 707989)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Radić, Dina ; Drviš, Maja ; Uvodić, Anđela
hrvatski
Specifičnosti menadžmenta obiteljskih poduzeća u turizmu
Menadžment je danas jako korišten pojam. Pod tim se misli na mnogobrojne definicije koje se koriste što među laičkom populacijom, a što među profesionalnim stručnjacima. Niti jedna suvremena organizacija ne može poslovati bez organiziranog i uspješnog menadžmenta. Menadžer ili novijim rječnikom rečeno lider, mora posjedovati urođene osobine, imati adekvatno obrazovanje te biti vizionar . Menadžmentu obiteljskih poduzeća u turizmu je specifičan oblik poslovanja koji ima velikog značaja za hrvatsko, ali i svjetsko gospodarstvo. Za razumijevanje samog načina poslovanja ovog tipa poduzeća potrebno je istražiti osnovne značajke menadžmenta te objasniti razloge zbog kojih je kompetentan i dobar menadžment neosporan element uspjeha svakog poduzeća, u našem slučaju obiteljskog. Cilj ovog rada je na primjeru poslovanja obiteljskih hotela objasniti koje su specifičnosti, prednosti, ali i nedostaci obiteljskih poduzeća. te koje su preporuke kako bi se smanjili nedostaci ovakvog tipa poslovanja. Zaključci iz ovog rada mogu poslužiti u budućem poslovanju obiteljskih poduzeća kako bi se uspješno nosili s promjenama na tržištu.
hoteli, lider, menadžment, obiteljsko poduzetništvo, turizam
nije evidentirano
engleski
Managment specifics of family business in tourism
nije evidentirano
family business, hotels, leader, management, tourism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
283-291.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
978-953-59508-8-2
Podaci o skupu
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)
ostalo
28.05.2021-29.05.2021
Opatija, Hrvatska