Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije (CROSBI ID 299222)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Uvodić, Anđela ; Muslim, Antonia ; Drviš, Maja
hrvatski
Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije
Neuromarketing predstavlja relativno nov način istraživanja tržišta i moderan pristup pri osmišljavanju marketing strategije koji kombinira znanja iz područja neuroznanosti, psihologije i ekonomije. U ovom radu objašnjeni su pojam i važnost marketing strategije poduzeća te neuromarketinga kao alata za istraživanje nesvjesnih preferencija potrošača. Cilj rada je kroz kvalitativno istraživanje ispitati stavove i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije. Utvrđeno je da ispitanici imaju pretežno pozitivan stav prema općenitoj primjeni neuromarketinških metoda, ali da većina njih nije dovoljno upoznata s navedenom problematikom. Rezultati upućuju na to da potencijal korištenja neuromarketinških metoda za istraživanje tržišta svakako postoji te da će vremenom imati značajniju ulogu. Istraživanje može poslužiti kao podloga za daljnja istraživanja, odnosno za praćenje očekivanoga rasta upoznatosti hrvatskih tvrtki s primjenom neuromarketinških alata ili pak izravnom primjenom istih u budućnosti.
neuromarketing ; marketing strategija ; top menadžment
nije evidentirano
engleski
Attitudes and awareness of top management about the application of neuromarketing tools in the formation of marketing strategy
nije evidentirano
neuromarketing, marketing strategy, top management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
12 (1)
2021.
163-170
objavljeno
1847-702X
1849-1138