Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije (CROSBI ID 299222)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Uvodić, Anđela ; Muslim, Antonia ; Drviš, Maja Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 163-170

Podaci o odgovornosti

Uvodić, Anđela ; Muslim, Antonia ; Drviš, Maja

hrvatski

Stavovi i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije

Neuromarketing predstavlja relativno nov način istraživanja tržišta i moderan pristup pri osmišljavanju marketing strategije koji kombinira znanja iz područja neuroznanosti, psihologije i ekonomije. U ovom radu objašnjeni su pojam i važnost marketing strategije poduzeća te neuromarketinga kao alata za istraživanje nesvjesnih preferencija potrošača. Cilj rada je kroz kvalitativno istraživanje ispitati stavove i upoznatost top menadžmenta o primjeni neuromarketinških alata pri formiranju marketing strategije. Utvrđeno je da ispitanici imaju pretežno pozitivan stav prema općenitoj primjeni neuromarketinških metoda, ali da većina njih nije dovoljno upoznata s navedenom problematikom. Rezultati upućuju na to da potencijal korištenja neuromarketinških metoda za istraživanje tržišta svakako postoji te da će vremenom imati značajniju ulogu. Istraživanje može poslužiti kao podloga za daljnja istraživanja, odnosno za praćenje očekivanoga rasta upoznatosti hrvatskih tvrtki s primjenom neuromarketinških alata ili pak izravnom primjenom istih u budućnosti.

neuromarketing ; marketing strategija ; top menadžment

nije evidentirano

engleski

Attitudes and awareness of top management about the application of neuromarketing tools in the formation of marketing strategy

nije evidentirano

neuromarketing, marketing strategy, top management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2021.

163-170

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice