Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda (CROSBI ID 444072)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivčević, Ena
Davor Donevski
hrvatski
Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda
U ovom diplomskom radu opisuje se uloga ambalaže u prodaji i kupovini proizvoda u pivskoj industriji. Uspoređuje se utjecaj ambalaže na odluku o kupovini kod muškaraca i žena. Rad se sastoji od teorijskog dijela i istraživačkog dijela. U teorijskom dijelu prikazuju se vrste, funkcije i dizajn ambalaže, također se opisuje brendiranje i ponašanje potrošača. Istraživački dio rada temelji se na provođenju ankete i analizi anketom prikupljenih podataka. Anketom se istražuju glavni čimbenici (cijena, brend, količina piva, dizajn etikete proizvoda, materijal ambalaže. informacije o proizvodu) koji utječu na odluku potrošača prilikom odabira pivskih proizvoda. Prilikom obrade podataka prikupljenih anketnim ispitivanjem analizirat će se koji je glavni motiv kupovine pivskih proizvoda kod žena, a koji kod muškaraca. Prema postavljenoj hipotezi ženama je dizajn ambalaže važniji nego muškarcima. Analizirat će se i utjecaj oglašavanja na prepoznavanje brenda. Veliki proizvođači piva, za razliku od manjih pivovara, ulažu velike količine novca u oglašavanje. To im daje prepoznatljivost, a samim tim i veću vjerojatnost da će potrošači kupiti njihov proizvod. Manje pivovare moraju pronaći druge načine kako bi se istakle na policama trgovina.
ambalaža ; brendiranje ; oglašavanje ; ponašanje potrošača ; pivski proizvodi
nije evidentirano
engleski
Role of packaging in beer sales
nije evidentirano
packaging ; branding ; advertising ; consumer behavior ; beer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
27.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb