Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda (CROSBI ID 444072)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ivčević, Ena Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda / Davor Donevski (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Ivčević, Ena

Davor Donevski

hrvatski

Uloga ambalaže u prodaji pivskih proizvoda

U ovom diplomskom radu opisuje se uloga ambalaže u prodaji i kupovini proizvoda u pivskoj industriji. Uspoređuje se utjecaj ambalaže na odluku o kupovini kod muškaraca i žena. Rad se sastoji od teorijskog dijela i istraživačkog dijela. U teorijskom dijelu prikazuju se vrste, funkcije i dizajn ambalaže, također se opisuje brendiranje i ponašanje potrošača. Istraživački dio rada temelji se na provođenju ankete i analizi anketom prikupljenih podataka. Anketom se istražuju glavni čimbenici (cijena, brend, količina piva, dizajn etikete proizvoda, materijal ambalaže. informacije o proizvodu) koji utječu na odluku potrošača prilikom odabira pivskih proizvoda. Prilikom obrade podataka prikupljenih anketnim ispitivanjem analizirat će se koji je glavni motiv kupovine pivskih proizvoda kod žena, a koji kod muškaraca. Prema postavljenoj hipotezi ženama je dizajn ambalaže važniji nego muškarcima. Analizirat će se i utjecaj oglašavanja na prepoznavanje brenda. Veliki proizvođači piva, za razliku od manjih pivovara, ulažu velike količine novca u oglašavanje. To im daje prepoznatljivost, a samim tim i veću vjerojatnost da će potrošači kupiti njihov proizvod. Manje pivovare moraju pronaći druge načine kako bi se istakle na policama trgovina.

ambalaža ; brendiranje ; oglašavanje ; ponašanje potrošača ; pivski proizvodi

nije evidentirano

engleski

Role of packaging in beer sales

nije evidentirano

packaging ; branding ; advertising ; consumer behavior ; beer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

27.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija