Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 444071)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kraljević, Domagoj Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda / Davor Donevski (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Kraljević, Domagoj

Davor Donevski

hrvatski

Utjecaj boje ambalaže i brenda na prodaju kozmetičkih proizvoda

Funkcije ambalaže u literaturi nisu sistematizirane na jedinstven način zbog novih i čestih zahtjeva potrošača, svakodnevnom razvoju tehnologije. Zbog toga većina stručnjaka danas funkciju ambalaže dijeli na sljedeće funkcije: zaštitnu funkciju, informacijsku funkciju, uporabnu funkciju, distribucijsku funkciju, prodajnu funkciju, ekonomsku funkciju, ekološku funkciju. Marka je naziv, pojam, dizajn, simbol ili bilo koja druga značajka koja identificira dobro ili uslugu jednog prodavatelja kao razlikuje se od proizvoda drugih prodavača. Marke se koriste u poslu, marketingu i oglašavanju. Nazivne marke ponekad se razlikuju od generičkih ili prodajnih marki. Riječ brend često se koristi kao metonimija koja se odnosi na tvrtku koja je snažno identificirana s markom. Oznake se često koriste za označavanje marke motornog vozila koja se može razlikovati od modela automobila. Konceptni brend je vrsta brenda koja je povezana s apstraktnim konceptom, a ne s konkretnim proizvodom, uslugom ili poslovanjem. Prema definiciji boja je svojstvo svjetlosti određene valne dužine koje se reflektira od objekta, odnosno to je psihofizički fenomen induciran svjetlošću. Boja je svjetlost koju objekt reflektira u oko promatrača. Stoga je za doživljaj boje nužna interakcija između svjetlosti, objekta i promatrača. Ciljevi ovog diplomskog rada su istražiti globalne trendove u ambalaži kozmetičkih proizvoda, istražiti na koji način ime branda i boja na ambalaži kozmetičkog proizvoda utječu na potrošača u kupovnom procesu kozmetičkih proizvoda, te da li poznati brand ujedno znači kvalitetniju ambalažu i kvalitetniji proizvod.

ambalaža ; brend ; brendiranje ; boja ; kozmetički proizvodi

nije evidentirano

engleski

Influence of packaging and brand color on cosmetic produtcts' sales

nije evidentirano

packaging ; brand ; branding ; color ; cosmetic products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija