Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza koautorstva na radovima u časopisima iz obrazovnih znanosti autora iz europskih postsocijalističkih zemalja (CROSBI ID 299153)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bouillet, Dejana ; Jokić, Maja ; Martinčević, Marina Analiza koautorstva na radovima u časopisima iz obrazovnih znanosti autora iz europskih postsocijalističkih zemalja // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 3; 593-614. doi: 10.5559/di.30.3.07

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana ; Jokić, Maja ; Martinčević, Marina

hrvatski

Analiza koautorstva na radovima u časopisima iz obrazovnih znanosti autora iz europskih postsocijalističkih zemalja

U ovom radu analizira se aspekt koautorstva na radovima (n = 3017) u znanstvenim časopisima (n = 384) u polju obrazovnih znanosti autora iz 15 postsocijalističkih zemalja od 1996. do 2019. godine. Kvantitativni podaci proizlaze iz baze Scopus, a dopunjeni su strukturiranim intervjuima provedenima s 10 znanstvenika. Svrha istraživanja jest opisati koautorstvo adresirane skupine znanstvenika te utvrditi njegov odjek u znanstvenoj zajednici. Utvrđeno je da koautorstvo znanstvenika iz postsocijalističkih zemalja s kolegama iz zapadnih zemalja pridonosi većoj vidljivosti rezultata znanstvenih istraživanja u znanstvenoj zajednici. Rezultati upozoravaju na nedovoljnu zastupljenost međunarodnih koautorstava i slabu zastupljenost autora iz postsocijalističkih zemalja u međunarodno relevantnim časopisima, što se odražava na njihovu slabu citiranost i vidljivost u široj znanstvenoj zajednici.

obrazovne znanosti ; europske postsocijalističke zemlje ; suradnja ; autorstvo ; znanstveni časopisi

nije evidentirano

engleski

The Analysis of the Co-Authorship in Journals of Educational Sciences of Authors from European Post-Socialist Countries

In this paper the aspect of collaboration on articles (n = 3017) in scientific journals (n = 384) was analysed, in the field of educational sciences of authors from 15 post-socialist countries in the period from 1996 to 2019. The quantitative data was derived from the base Scopus, and they were complemented with structural interviews conducted with 10 scientists. The purpose of the research is to describe the co-authorship of the addressed groups of scientists and to determine the repercussions of the published articles in the scientific community. The results warn about insufficient representation of international co-authorships and about the low representation of authors from post-socialist countries in internationally relevant journals, which reflects on their low citation and visibility in a wider scientific community.

educational sciences ; European post-socialist countries ; collaboration ; authorship ; scientific journals

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30 (3)

2021.

593-614

objavljeno

1330-0288

1848-6096

10.5559/di.30.3.07

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost