Analiza koautorstva na radovima u časopisima iz obrazovnih znanosti autora iz europskih postsocijalističkih zemalja (CROSBI ID 299153)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bouillet, Dejana ; Jokić, Maja ; Martinčević, Marina
hrvatski
Analiza koautorstva na radovima u časopisima iz obrazovnih znanosti autora iz europskih postsocijalističkih zemalja
U ovom radu analizira se aspekt koautorstva na radovima (n = 3017) u znanstvenim časopisima (n = 384) u polju obrazovnih znanosti autora iz 15 postsocijalističkih zemalja od 1996. do 2019. godine. Kvantitativni podaci proizlaze iz baze Scopus, a dopunjeni su strukturiranim intervjuima provedenima s 10 znanstvenika. Svrha istraživanja jest opisati koautorstvo adresirane skupine znanstvenika te utvrditi njegov odjek u znanstvenoj zajednici. Utvrđeno je da koautorstvo znanstvenika iz postsocijalističkih zemalja s kolegama iz zapadnih zemalja pridonosi većoj vidljivosti rezultata znanstvenih istraživanja u znanstvenoj zajednici. Rezultati upozoravaju na nedovoljnu zastupljenost međunarodnih koautorstava i slabu zastupljenost autora iz postsocijalističkih zemalja u međunarodno relevantnim časopisima, što se odražava na njihovu slabu citiranost i vidljivost u široj znanstvenoj zajednici.
obrazovne znanosti ; europske postsocijalističke zemlje ; suradnja ; autorstvo ; znanstveni časopisi
nije evidentirano
engleski
The Analysis of the Co-Authorship in Journals of Educational Sciences of Authors from European Post-Socialist Countries
In this paper the aspect of collaboration on articles (n = 3017) in scientific journals (n = 384) was analysed, in the field of educational sciences of authors from 15 post-socialist countries in the period from 1996 to 2019. The quantitative data was derived from the base Scopus, and they were complemented with structural interviews conducted with 10 scientists. The purpose of the research is to describe the co-authorship of the addressed groups of scientists and to determine the repercussions of the published articles in the scientific community. The results warn about insufficient representation of international co-authorships and about the low representation of authors from post-socialist countries in internationally relevant journals, which reflects on their low citation and visibility in a wider scientific community.
educational sciences ; European post-socialist countries ; collaboration ; authorship ; scientific journals
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30 (3)
2021.
593-614
objavljeno
1330-0288
1848-6096
10.5559/di.30.3.07
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti