Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrijednosni obrasci hrvatskih internetskih influecera- analiza Instagram profila i Youtube kanala specijaliziranih za zdravlje i ljepotu (CROSBI ID 444015)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šutalo, Marina Vrijednosni obrasci hrvatskih internetskih influecera- analiza Instagram profila i Youtube kanala specijaliziranih za zdravlje i ljepotu / Balabanić, Ivan ; Plenković, Mateja (mentor); Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2021

Podaci o odgovornosti

Šutalo, Marina

Balabanić, Ivan ; Plenković, Mateja

hrvatski

Vrijednosni obrasci hrvatskih internetskih influecera- analiza Instagram profila i Youtube kanala specijaliziranih za zdravlje i ljepotu

Digitalna revolucija i razvoj interneta uzrokovali su u društvu brojne promjene, a posebno one u sferi komunikacije. Novi mediji omogućili su globalnu komunikaciju u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu stvarajući tako preduvjet za razvoj društvenih mreža. Društvene mreže transformirale su svakodnevicu ljudi otvarajući put novoj društvenoj skupini- „influencerima“. Ovaj se rad bavi analizom vrijednosnih obrazaca koje naglašavaju hrvatski „influenceri“ Instagrama i YouTubea, specijalizirani za zdravlje i ljepotu. Teorijski dio rada objašnjava informacijsko-komunikacijsku tehnologiju, promjene u komunikaciji te ulogu i značaj „influencera“. U radu je korištena metoda kvalitativne analize sadržaja. Rezultati su pokazali da su odabrani „influenceri“ u najvećoj mjeri naglašavali hedonističke, materijalističke i estetističke vrijednosti. Engleski se jezik, uz hrvatski, u objavama koristio najviše puta, no prisutniji je na Instagramu. Rezultati pokazuju da je ciljana publika kojoj su se „influenceri“ obraćali podjednako i mlađa i zrela. Tematski sadržaj koji je prevladavao u objavama odnosio se na fizički prikaz lica i tijela „influencera“. Također, zabilježeno je korištenje reklama u objavama „influencera“, poglavito onih namijenjenih uljepšavanju.

„influenceri“, vrijednosti, Instagram, YouTub

nije evidentirano

engleski

Value patterns of Croatian Internet influencers- analysis of Instagram profiles and Youtube channels specialized for health and beauty

nije evidentirano

„influencers“, values, Instagram, YouTube

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

22.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Sociologija