Primjena otvorenih podataka za analizu obrazovne infrastrukture u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 443968)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Svržnjak, Katarina
Tomić, Hrvoje
Šiško, Josip
hrvatski
Primjena otvorenih podataka za analizu obrazovne infrastrukture u Republici Hrvatskoj
Obrazovni sustav u Republici Hrvatskoj dijeli se na rani i predškolski odgoj i obrazovanje, osnovnoškolsko obrazovanje, srednjoškolsko obrazovanje i visoko obrazovanje. Dostupnost obrazovanja jedan je od bitnih faktora u životu svakog pojedinca. Ovaj rad ispituje mogućnosti korištenja otvorenih podataka, o obrazovnoj infrastrukturi u Republici Hrvatskoj, kako bi se ocijenile prostorne jedinice. U radu su korišteni podaci s Portala otvorenih podataka Republike Hrvatske te je analizirana njihova kvaliteta i točnost. Nakon analize i korekcije preuzetih podataka oni su geokodirani te su u nastavku korišteni za ocjenu prostornih jedinica. Prostorne jedinice koje su korištene bile su jedinice lokalne samouprave i županije. Svaka prostorna jedinica ocijenjena je na temelju podatka o broju obrazovnih ustanova koje se u njoj nalaze, po svakoj razini obrazovanja zasebno. Nakon provedenih prostornih analiza svi rezultati prikazani su kartografski i tablično.
geokodiranje, obrazovna infrastruktura, otvoreni podaci, prostorne jedinice
nije evidentirano
engleski
Educational infrastructure coverage analysis of the Republic of Croatia using open data
nije evidentirano
educational infrastructure, geocoding, open data, spatial units
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
17.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Geodetski fakultet
Zagreb