Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

STAVOVI I PONAŠANJE POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU – ANALIZA LOJALNOSTI WEB SHOPU (CROSBI ID 707762)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija STAVOVI I PONAŠANJE POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU – ANALIZA LOJALNOSTI WEB SHOPU // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the masks fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 302-325

Podaci o odgovornosti

Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla ; Ham, Marija

hrvatski

STAVOVI I PONAŠANJE POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU – ANALIZA LOJALNOSTI WEB SHOPU

Obzirom da online kupovina predstavlja kontinuirano rastuće i iznimno dinamično tržište, postoji potreba za pojačanim naporima akademske zajednice u otkrivanju i praćenju svih utjecajnih čimbenika na ovo ponašanje. Podaci ukazuju na činjenicu kao je aktualna pandemija utjecala na stavove i ponašanje potrošača u online okruženju te je stoga aktualan trenutak idealan za mjerenje i interpretiranje učinaka ove globalne krize na to ponašanje. Kako bi se navedeno ostvarilo, za potrebe ovog rada proveden je novi val ranije provedenog istraživanja stavova i namjera potrošača, na primjeru web shopa tvrtke Mlinar d.o.o. Istraživanje je provedeno na uzorku potrošača koji su obavili kupnju putem spomenutog web shopa. Podaci su prikupljeni putem visoko- strukturiranog upitnika koji je ispitanicima dostavljen putem elektroničke pošte. Prikupljeni podaci analizirani su primjenom deskriptivne statistike, multivarijatne statistike (analiza pouzdanosti, korelacija i linearna regresija) te analizom varijance (ANOVA). Rezultati linearne regresijske analize pokazali su da sve tri nezavisne varijable (Percepcija vrijednosti tvrtke, E-zadovoljstvo i E-usluga) imaju pozitivan utjecaj na e-lojalnost i objašnjavaju 72, 5% varijance varijable e-lojalnosti te da ovdje nema značajnog utjecaja krize na ukupni model. Nadalje rezultati su pokazali kako je na web stranici ostvareno više posjeta, ali manje kupnji kao i veći broj prethodnih kupnji odnosno značajnu razinu lojalnosti te da je ušteda vremena ostala najvažnijim razlogom zbog kojeg se kupci odlučuju na online narudžbu. Iako je riječ samo o jednom primjeru web shopa, obzirom da postoje rezultati prethodnog vala istraživanja, rezultati mogu poslužiti kao osnova za donošenje zaključaka o promjenama izazvanim globalnom zdravstvenom krizom u kojoj se svijet trenutno još uvijek nalazi, ali i o drugim utjecajnim čimbenicima te za izvođenje implikacija bitnih za kreiranje marketing strategija gospodarskih subjekata koje je upravo spomenuta kriza dodatno potaknula na kreiranje online ponude.

ponašanje potrošača, web shop, percipirana vrijednost, e-lojalnost, e-zadovoljstvo, e-usluge

nije evidentirano

engleski

CONSUMER ATTITUDES AND BEHAVIOR IN THE ONLINE ENVIRONMENT - WEB SHOP LOYALTY ANALYSIS

nije evidentirano

consumer behaviour, web shop, perceived value, e-loyalty, e-satisfaction, online services

nije evidentirano

Podaci o prilogu

302-325.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the masks fall - New consumer in business and research

Leko Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-284-8

Podaci o skupu

27th CROMAR Congress Let the masks fall: New consumer in business and research (CROMAR 2021)

predavanje

22.09.2021-25.09.2021

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija