Tim za kvalitetu kao nositelj procesa samovrednovanja (CROSBI ID 299086)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Antulić, Sandra ; Pribela-Hodap, Sonja
hrvatski
Tim za kvalitetu kao nositelj procesa samovrednovanja
Rad polazi od teze da se kvaliteta odgojno-obrazovnog sustava može unaprijediti prvenstveno unapređenjem kvalitete svake pojedine odgojno-obrazovne ustanove. Tako postavljen proces samovrednovanja polazi od svakog pojedinca, preko njihovih odnosa i interakcija pa sve do razine odgojno-obrazovne ustanove. U radu je predstavljeni osnovni koraci u osnivanju tima za kvalitetu, struktura te uloga tima za kvalitetu u implementaciji procesa samovrednovanja u odgojno-obrazovnim ustanovama (dječji vrtići, osnovne i srednje škole). Predstavljena su načela rada tima za kvalitetu i problmatizirani su izazovi s kojima se tim za kvalitetu susreće u svome radu.
Tim za kvalitetu, proces samovrednovanja, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Quality assurance team as an agent of the self-evaluation process
nije evidentirano
Quality assurance team, self-evaluation process, early childhood and preschool education and care
nije evidentirano