Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Održive konkurentske prednosti u razvoju vinskog turizma na primjeru ugostiteljskog obrta "Klet Romić" (CROSBI ID 443959)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Omanović, Majda Održive konkurentske prednosti u razvoju vinskog turizma na primjeru ugostiteljskog obrta "Klet Romić" / Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021

Podaci o odgovornosti

Omanović, Majda

Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija

hrvatski

Održive konkurentske prednosti u razvoju vinskog turizma na primjeru ugostiteljskog obrta "Klet Romić"

Tržišna konkurentska prednost je ključni faktor uspjeha za svaki ugostiteljski objekt. Posjedovanje prednosti označava ostvarenje boljeg položaja te poslovnog rezultata od ostalih konkurenata. Za održavanje konkurentske prednosti ističe se važnost kvalitete i vrijednosti proizvoda i usluga te zadržavanje postojećih i privlačenje novih potencijalnih potrošača. Prednost koja se ne može preuzeti, niti emitirati, čak ni kroz duži vremenski period naziva se održiva konkurentska prednost. Razvijenost vinogradarskih regija Republike Hrvatske predstavljaju površine vinogradarstva. Sve važniji životni stil ljudi u Republici Hrvatskoj postaje znanje o vinima kao i njegova konzumacija. U proteklih desetak godina vinski turizam postaje sve popularniji oblik turizma koji posjeduje vrlo značajan potencijal. Kao jedinstveni produkt, vinski turizam zauzima sve bitniju poziciju u turističkoj ponudi brojnih destinacija, samim time i podregije Moslavine. U ovom završnom radu kroz pet bitnih dijelova objasnit će se pojam održive konkurentske prednosti na primjeru vinskog turizma kao glavnog segmenta Hrvatske turističke ponude. U praktičnom dijelu ugostiteljskog obrta „Klet Romić“ bit će prikazane održive konkurentske prednosti u odnosu na ostale vinarije u Moslavini. Kroz provedeni VRIO test zaključili smo da postoji konkurentska prednost u Kleti Romić u odnosu na ostale vinarije zbog svog dugogodišnjeg uspješnog poslovanja te duge obiteljske tradicije.

konkurentska prednost, vinski turizam, vinogradarstvo, ugostiteljski objekt, Klet Romić

nije evidentirano

engleski

Sustainable competitive advantages in the development of wine tourism on the example of catering facility "Klet Romić"

nije evidentirano

competitive advantage, wine tourism, viticulture, catering facility, Klet Romić

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

23.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija