Održive konkurentske prednosti u razvoju vinskog turizma na primjeru ugostiteljskog obrta "Klet Romić" (CROSBI ID 443959)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Omanović, Majda
Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija
hrvatski
Održive konkurentske prednosti u razvoju vinskog turizma na primjeru ugostiteljskog obrta "Klet Romić"
Tržišna konkurentska prednost je ključni faktor uspjeha za svaki ugostiteljski objekt. Posjedovanje prednosti označava ostvarenje boljeg položaja te poslovnog rezultata od ostalih konkurenata. Za održavanje konkurentske prednosti ističe se važnost kvalitete i vrijednosti proizvoda i usluga te zadržavanje postojećih i privlačenje novih potencijalnih potrošača. Prednost koja se ne može preuzeti, niti emitirati, čak ni kroz duži vremenski period naziva se održiva konkurentska prednost. Razvijenost vinogradarskih regija Republike Hrvatske predstavljaju površine vinogradarstva. Sve važniji životni stil ljudi u Republici Hrvatskoj postaje znanje o vinima kao i njegova konzumacija. U proteklih desetak godina vinski turizam postaje sve popularniji oblik turizma koji posjeduje vrlo značajan potencijal. Kao jedinstveni produkt, vinski turizam zauzima sve bitniju poziciju u turističkoj ponudi brojnih destinacija, samim time i podregije Moslavine. U ovom završnom radu kroz pet bitnih dijelova objasnit će se pojam održive konkurentske prednosti na primjeru vinskog turizma kao glavnog segmenta Hrvatske turističke ponude. U praktičnom dijelu ugostiteljskog obrta „Klet Romić“ bit će prikazane održive konkurentske prednosti u odnosu na ostale vinarije u Moslavini. Kroz provedeni VRIO test zaključili smo da postoji konkurentska prednost u Kleti Romić u odnosu na ostale vinarije zbog svog dugogodišnjeg uspješnog poslovanja te duge obiteljske tradicije.
konkurentska prednost, vinski turizam, vinogradarstvo, ugostiteljski objekt, Klet Romić
nije evidentirano
engleski
Sustainable competitive advantages in the development of wine tourism on the example of catering facility "Klet Romić"
nije evidentirano
competitive advantage, wine tourism, viticulture, catering facility, Klet Romić
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
23.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka