Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kvalitetom na primjeru poduzeća Applied Ceramics d.o.o. (CROSBI ID 443958)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gajdek, Tamara Upravljanje kvalitetom na primjeru poduzeća Applied Ceramics d.o.o. / Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021

Podaci o odgovornosti

Gajdek, Tamara

Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija

hrvatski

Upravljanje kvalitetom na primjeru poduzeća Applied Ceramics d.o.o.

Upravljanje kvalitetom predstavlja radnje koje određuju politiku kvalitete, ciljeve i odgovornosti te se ostvaruju kroz planiranje, praćenje, osiguravanje i poboljšavanje kvalitete. Kvaliteta u kontekstu poslovnih procesa definira se u okviru kvalitete proizvoda, usluga, korektan odnos prema zaposlenicima i vlastima te zaštita okoliša. Prisutan je trend da potrošači postavljaju visoke zahtjeve u pogledu kvalitete, iz tog razloga su poduzeća primorana neprekidno unapređivati i ulagati u svoje zaposlenike kako bi ostali konkurentni na tržištu. Jedna od najbitnijih stavki održavanja kvalitete u poduzeću su ljudski resursi koji predstavljaju znanje, vještine, sposobnosti, motivaciju kojom poduzeće raspolaže odnosno oni su glavni pokretač razvitka poduzeća. Kod upravljanja kvalitetom poslovnih procesa važna je strategija poslovanja koja se usredotočuje na motivaciju zaposlenika i konkurenciju. U konačnici proces upravljanja kvalitetom podrazumijeva ispunjavanje zahtjeva korisnika, unapređenje produktivnosti, postizanje troškovne efikasnosti i tržišnu prepoznatljivost. Motivirani zaposlenici su glavni pokretači kvalitetnog obavljanja posla i njihovo zadovoljstvo utječe na rezultate poduzeća. Odlazak na posao povezuje obavljanje zadataka te komunikaciju i dobar odnos sa zaposlenicima, poštivanje pravila i politika poduzeća zatim želja za usavršavanjem i napredovanjem u svrhu vlastitog zadovoljstva. Svaki proizvod ili usluga imaju kvalitetu koja se uspoređuje s nekim unaprijed određenim standardima koje su postavili ljudi, što znači da se u svim segmentima pojavljuju ljudi odnosno zaposlenici kao sudionici stvaranja kvalitete. Na primjeru poduzeća Applied Ceramics d.o.o. prikazano je upravljanje kvalitetom i zaposlenicima, također je proveden anketni upitnik o zadovoljstvu zaposlenika kvalitetom rada. Usmjerenost na izvrsnost znači imati potrebu unapređivati prvenstveno sebe, svoje znanje i vještine, a kako živimo i radimo u zajednici stalno smo izloženi socijalnoj i radnoj interakciji gdje svojim kompetencijama širimo svoje ideje i unapređujemo okruženje u kojem živimo i radimo.

kvaliteta poduzeća, zaposlenici, Applied Ceramics d.o.o.

nije evidentirano

engleski

Quality Management in Applied Ceramics Ltd.

nije evidentirano

business quality, employees, Applied Ceramics d.o.o.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

22.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija