Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategijska analiza Heineken Hrvatska d.o.o. (CROSBI ID 443952)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Durbić, Filip Strategijska analiza Heineken Hrvatska d.o.o. / Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021

Podaci o odgovornosti

Durbić, Filip

Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija

hrvatski

Strategijska analiza Heineken Hrvatska d.o.o.

Tema završnog rada se odnosi na strategijsku analizu poduzeća Heineken Hrvatska d.o.o. Strategijska analiza služi kako bi se provjerila ispravnost i kvaliteta strategije koju je organizacija odlučila implementirati, a na zahtjev strateškog menadžmenta. Strateški menadžment označava menadžerske odluke koje su usmjerene na dugoročno poslovanje organizacije. Prilikom provedbe strateške analize korištene su analize okoline, analiza Porterovog modela pet konkurentskih sila, analiza konkurencije te analiza konkurentskih prednosti. Analiza okoline je provedena tako da se analizirala interna i eksterna okolina. Eksterna okolina se sastoji od dva dijela: opće okoline i poslovne okoline. Internu okolinu predstavlja ona koja je pod potpunom kontrolom organizacije. Pri analizi Porterovog modela analizirale su se konkurentne sile na razini pivarske industrije u Republici Hrvatskoj. Analiza konkurencije je zahtijevala analizu odnosa konkurenata na tržištu, njihovo pozicioniranje na tržištu te promatranje određenih trendova u pivarskoj industriji. U konačnoj analizi, izdvojeno je nekoliko konkurentskih prednosti i njihovih oblika Heinekena. Kao najbitnija konkurentska prednost izdvojena je diferencijacijska prednost. Ona se ostvaruje proširivanjem asortimana proizvoda, intenzivnim oglašavanjem te već stvorenim ugledom Heinekena kao svjetski etabliranog brenda u području pivarske industrije.

strategijska analiza, strateški menadžment, analiza okoline, Porterov model pet konkurentskih sila, analiza konkurentskih prednosti

nije evidentirano

engleski

Strategic analysis of Heineken Croatia d.o.o.

nije evidentirano

strategic analysis, strategic management, environmental analysis, Porter's model of five competitive forces, analysis of competitive advantages

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

10.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija