Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateško planiranje na primjeru Financijske agencije (CROSBI ID 443951)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Huzjak, Martina Strateško planiranje na primjeru Financijske agencije / Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2021

Podaci o odgovornosti

Huzjak, Martina

Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija

hrvatski

Strateško planiranje na primjeru Financijske agencije

Završni rad je koncipiran kao teorijski prikaz i analiza okruženja na temelju SWOT i TOWS analize, a u drugom dijelu konkretna analiza na primjeru Financijske agencije. Za ostvarenje strateškog cilja potrebno je imati dobru strategiju planiranja i analiziranja. Shodno tome, potrebno je dobro upoznati unutarnje i vanjske čimbenike koji utječu na odlučivanje i donošenje strateških planova. Od ključne je važnosti znati vlastite dobre i loše strane poslovanja, ali upoznavanjem konkurencije možda postoji neka prilika koju možemo pretvoriti u svoju snagu. Strateške odluke najvažnije su odluke za organizaciju, a mogu se realizirati uz podršku taktičkog i operativnog menadžmenta. Samo dobrim odlučivanjem, planiranjem i na kraju provođenjem tih strategija, uz kvalitetne i pravodobne odluke menadžmenta organizacija može napredovati. Prilikom osnivanja neke organizacije, u početku se zna čime će se ona baviti, koje proizvode ili usluge će nuditi na tržištu. Financijska agencija je tvrtka sa dugogodišnjim postojanjem i kvalitetnim ljudskim kadrom, uz snažnu informatičku podršku. Vodeća je u Republici Hrvatskoj u pružanju financijskih, a u novije vrijeme i elektroničkih usluga. Neprestano razvija nove usluge i partner je državi u provođenju određenih poslova. Strateški planovi definirani su u misiji, viziji i strateškim ciljevima u Strategiji Fina-e. Provođenjem uspješnog procesa planiranja, optimalnim korištenjem raspoloživih resursa i kontroliranjem provođenja radnih zadataka Fina-a se uspješno održava na tržištu. Uz velike mogućnosti korištenja europskog novca, povoljne zakone, fleksibilnost i online poslovanje Fina uspješno održava svoju poziciju na tržištu. Istraživanjem zadovoljstva svojih klijenata potvrđuje dobar ili loš smjer u kojem ide. Ako uoči neki problem na tržištu, analizom postojeće situacije okruženja odredit će novi bolji i profitabilniji smjer daljnje prisutnosti u poslovanju.

strategija, SWOT, TOWS, strateški menadžment, Fina

nije evidentirano

engleski

Strategic planning on the example of the Financial agency

nije evidentirano

strategy, SWOT, TOWS, strategic management, FINA

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

08.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija