Strateško planiranje na primjeru Financijske agencije (CROSBI ID 443951)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Huzjak, Martina
Jelenc, Lara ; Knapić, Viktorija
hrvatski
Strateško planiranje na primjeru Financijske agencije
Završni rad je koncipiran kao teorijski prikaz i analiza okruženja na temelju SWOT i TOWS analize, a u drugom dijelu konkretna analiza na primjeru Financijske agencije. Za ostvarenje strateškog cilja potrebno je imati dobru strategiju planiranja i analiziranja. Shodno tome, potrebno je dobro upoznati unutarnje i vanjske čimbenike koji utječu na odlučivanje i donošenje strateških planova. Od ključne je važnosti znati vlastite dobre i loše strane poslovanja, ali upoznavanjem konkurencije možda postoji neka prilika koju možemo pretvoriti u svoju snagu. Strateške odluke najvažnije su odluke za organizaciju, a mogu se realizirati uz podršku taktičkog i operativnog menadžmenta. Samo dobrim odlučivanjem, planiranjem i na kraju provođenjem tih strategija, uz kvalitetne i pravodobne odluke menadžmenta organizacija može napredovati. Prilikom osnivanja neke organizacije, u početku se zna čime će se ona baviti, koje proizvode ili usluge će nuditi na tržištu. Financijska agencija je tvrtka sa dugogodišnjim postojanjem i kvalitetnim ljudskim kadrom, uz snažnu informatičku podršku. Vodeća je u Republici Hrvatskoj u pružanju financijskih, a u novije vrijeme i elektroničkih usluga. Neprestano razvija nove usluge i partner je državi u provođenju određenih poslova. Strateški planovi definirani su u misiji, viziji i strateškim ciljevima u Strategiji Fina-e. Provođenjem uspješnog procesa planiranja, optimalnim korištenjem raspoloživih resursa i kontroliranjem provođenja radnih zadataka Fina-a se uspješno održava na tržištu. Uz velike mogućnosti korištenja europskog novca, povoljne zakone, fleksibilnost i online poslovanje Fina uspješno održava svoju poziciju na tržištu. Istraživanjem zadovoljstva svojih klijenata potvrđuje dobar ili loš smjer u kojem ide. Ako uoči neki problem na tržištu, analizom postojeće situacije okruženja odredit će novi bolji i profitabilniji smjer daljnje prisutnosti u poslovanju.
strategija, SWOT, TOWS, strateški menadžment, Fina
nije evidentirano
engleski
Strategic planning on the example of the Financial agency
nije evidentirano
strategy, SWOT, TOWS, strategic management, FINA
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
08.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka