Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj boja na potrošače u marketingu (CROSBI ID 443938)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ines Šantek Utjecaj boja na potrošače u marketingu / Rahela Kulčar (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Ines Šantek

Rahela Kulčar

hrvatski

Utjecaj boja na potrošače u marketingu

Utjecaj boja na potrošače u marketingu jedan je od najvažnijih faktora utjecaja jer boje se nalaze svuda oko nas. One na emocionalnoj razini komuniciraju s nama, podsvjesno nas privlače ili odbijaju i na taj su način sastavni dio marketinške komunikacije. Svrha ovog istraživanja je utvrditi svjesnost potrošača o ulozi boja u marketingu, definirati značenje boje, psihološke asocijacije boja te njezinu ulogu kao sredstvo manipulacije. U eksperimentalnom dijelu završnog rada cilj je istražiti percepciju potrošača o utjecaju boja u okvirima marketinške komunikacije. Ispitat će se dali su potrošači svjesni da je boja sredstvo manipulacije, kako one utječu na kupnju te na što ih pojedine boje asociraju.

psihologija boje, marketing, percepcija boje

nije evidentirano

engleski

The impact of color on consumers in marketing

nije evidentirano

color psychology, marketing, color perception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

15.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija