Utjecaj boja na potrošače u marketingu (CROSBI ID 443938)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ines Šantek
Rahela Kulčar
hrvatski
Utjecaj boja na potrošače u marketingu
Utjecaj boja na potrošače u marketingu jedan je od najvažnijih faktora utjecaja jer boje se nalaze svuda oko nas. One na emocionalnoj razini komuniciraju s nama, podsvjesno nas privlače ili odbijaju i na taj su način sastavni dio marketinške komunikacije. Svrha ovog istraživanja je utvrditi svjesnost potrošača o ulozi boja u marketingu, definirati značenje boje, psihološke asocijacije boja te njezinu ulogu kao sredstvo manipulacije. U eksperimentalnom dijelu završnog rada cilj je istražiti percepciju potrošača o utjecaju boja u okvirima marketinške komunikacije. Ispitat će se dali su potrošači svjesni da je boja sredstvo manipulacije, kako one utječu na kupnju te na što ih pojedine boje asociraju.
psihologija boje, marketing, percepcija boje
nije evidentirano
engleski
The impact of color on consumers in marketing
nije evidentirano
color psychology, marketing, color perception
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
15.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb