Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Model za unaprjeđenje energetske učinkovitosti i prometne sigurnosti željezničkog prijevoza primjenom naprednih pogonskih tehnologija i udaljenih uskopojasnih senzorskih mreža (CROSBI ID 443900)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kljaić, Zdenko Model za unaprjeđenje energetske učinkovitosti i prometne sigurnosti željezničkog prijevoza primjenom naprednih pogonskih tehnologija i udaljenih uskopojasnih senzorskih mreža / Mlinarić, Tomislav Josip ; Pavković, Danijel (mentor); Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Kljaić, Zdenko

Mlinarić, Tomislav Josip ; Pavković, Danijel

hrvatski

Model za unaprjeđenje energetske učinkovitosti i prometne sigurnosti željezničkog prijevoza primjenom naprednih pogonskih tehnologija i udaljenih uskopojasnih senzorskih mreža

Prijedlog sustava za povećanje energetske učinkovitosti i sigurnosti željezničkog prijevoza temelji se na postupcima usredotočenim na specifične domene pogonskih sustava i željezničke infrastrukture uz korištenje strukturiranih skupova podataka, pokazatelja i indeksa kao ulaznih podataka za upravljanje voznim misijama. U radu se predlaže novi model za upravljanje voznim misijama željezničkih vozila, optimiran na temelju podataka iz udaljenih senzorskih mreža. Pritom hibridni pogon s više izvora energije, odnosno spremnikom električne energije, poboljšava energetsku efikasnost pri prometovanju brdsko- planinskim trasama, dok je za ispunjenje vozne misije u nepovoljnim vremenskim uvjetima potrebno i poznavanje stanja trase u određenom lokacijskom i vremenskom intervalu. Zbog složenosti takvog sustava potrebno je računalno podržano dinamičko upravljanje s učinkovitim matematičkim modelima. Ulazni parametri modela hibridnog pogona željezničke vuče ograničeni su na lokalne domenske varijable, te je stoga u radu predloženo udaljeno prikupljanje minimalne grupe informacija potrebnih za prediktivno upravljanje s ciljem istodobnog povećanja sigurnosti prijevoza. Predloženi postupak prikupljanja informacija temelji se na ekspertnom prometno-tehnološkom znanju i tehnološkim mogućnostima senzorskih mreža četvrte i pete generacije (4G/5G). Dobiveni se rezultati koriste u simulacijskom okruženju za sintezu i provjeru predloženog modela upravljanja željezničkim prijevozom.

Željeznički promet, udaljene senzorske mreže, pokazatelji, indeks, model upravljanja, energetska učinkovitost, povećana sigurnost prometovanja

nije evidentirano

engleski

Model for improvement of railway transport energy efficiency and traffic safety by means of advanced power-train technologies and remote narrow-band sensor networks

nije evidentirano

Railway traffic, remote sensor networks, indicators, index, management model, energy efficiency, increased traffic safety

nije evidentirano

Podaci o izdanju

163

29.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Elektrotehnika, Strojarstvo, Tehnologija prometa i transport

Poveznice