Moć boje u dizajnu - njena komunikacija sa korisnicima (CROSBI ID 443886)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Cvetković, Dora
Rahela Kulčar
hrvatski
Moć boje u dizajnu - njena komunikacija sa korisnicima
Crvena Coca-Cola, šareni Google, plavi Facebook, ljubičasta Milka…jedan od razloga zašto su navedene tvrtke tako prepoznatljive je moć boje. Boja je esencijalna sastavnica vizualne komunikacije, a primarni cilj ovog rada je ući u “svijet boje” i istražiti kakvu ulogu ona ima u komunikaciji s korisnikom. U radu će se istražiti kako korisnici doživljavaju određenu boju (nijansu) te kakve asosijacije u njima pobuđuju. Proučavat će se kako se vizualna komunikacija bojom i percepcija korisnika mijenjala kroz povijest te zbog čega je neko vizualno rješenje tako uspješno. Završni rad će obuhvatiti raznovrsna područja, kao npr. industrijski dizajn, tekstilnu industriju, grafički dizjan I UX dizajn.
boja, komunikacija, dizajn
nije evidentirano
engleski
The power of color in design and its communication with users
nije evidentirano
color, communication, design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
15.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb