Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Moć boje u dizajnu - njena komunikacija sa korisnicima (CROSBI ID 443886)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Cvetković, Dora Moć boje u dizajnu - njena komunikacija sa korisnicima / Rahela Kulčar (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Cvetković, Dora

Rahela Kulčar

hrvatski

Moć boje u dizajnu - njena komunikacija sa korisnicima

Crvena Coca-Cola, šareni Google, plavi Facebook, ljubičasta Milka…jedan od razloga zašto su navedene tvrtke tako prepoznatljive je moć boje. Boja je esencijalna sastavnica vizualne komunikacije, a primarni cilj ovog rada je ući u “svijet boje” i istražiti kakvu ulogu ona ima u komunikaciji s korisnikom. U radu će se istražiti kako korisnici doživljavaju određenu boju (nijansu) te kakve asosijacije u njima pobuđuju. Proučavat će se kako se vizualna komunikacija bojom i percepcija korisnika mijenjala kroz povijest te zbog čega je neko vizualno rješenje tako uspješno. Završni rad će obuhvatiti raznovrsna područja, kao npr. industrijski dizajn, tekstilnu industriju, grafički dizjan I UX dizajn.

boja, komunikacija, dizajn

nije evidentirano

engleski

The power of color in design and its communication with users

nije evidentirano

color, communication, design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

15.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija