Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sreće” (CROSBI ID 443873)

Ocjenski rad | diplomski rad

Morić, Anamarija Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sreće” / Majnarić, Igor (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Morić, Anamarija

Majnarić, Igor

hrvatski

Vrednovanje studenata edukacijskom igrom “Kolokvij sreće”

Stare i tradicionalne metode učenja sve se manje preporučuju u edukacijskom procesu. Opći trend je izrada novih modernih metoda odgoja koja će implementirati suvremenu tehnologiju i igre u fazi edukacije i vrednovanja znanja. Diplomski rad pod nazivom Vrednovanje studenata edukacijskom igrom ''Kolokvij sreće'' namijenjen je za studente tehnološkog i dizajnerskog smjera Grafičkog fakulteta sveučilišta u Zagrebu te mu je cilj ostvariti bolje ishode učenja iz kolegija Katedre za tiskarske procese. Igra je zamišljena kao podna aplikacija od 32 polja, od kojih su 3 sponzorska, 12 praktičnih i 17 teorijskih pitanja. Pitanja su koncipirana u tri kategorije (lagano – 1 bod, srednje – 2 boda, teža - 3 boda) pri čemu je prolazna ocjena određena pragom od 50%. Za izradu podne aplikacije igre korišten je printer-rezač Roland LEC 300 i jednobojna plava folija marke Kemica plus i transparentna mat laminacija. Za izradu 96 pitanja korišten je tiskarski stroj Konica Minolta Acurio 3070 i tiskovna podloga Sappi Vantage Silk 300 gm2. Za vrednovanje uspješnosti projekta korištena je anketa koja je nastala nakon sudjelovanja 16 studenata ( sa svih razina Grafičkog fakulteta sveučilišta u Zagrebu). Pomoću ankete se ispitala tehnička uspješnost realizacije projekta i ocjenjivanje znanja iz područja cjelokupne grafičke tehnologije. Rezultati ankete jasno pokazuju da su ispitanici zadovoljni, te prosjek ocjena sa sve tri razine studija (preddiplomskog, diplomskog, doktorskog) iznosi 4, 4 (od maksimalnih 5.0).

vrednovanje, edukacija, igra, podna aplokacija

nije evidentirano

engleski

Evaluating students with the educational game "Colloquium of luck"

nije evidentirano

evaluation, education, game, print floor application

nije evidentirano

Podaci o izdanju

100

24.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Obrazovne znanosti