Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET (CROSBI ID 443851)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovaček, Renata USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET / Jenko Miholić, Srna (mentor); Mikulec, Alenka (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Kovaček, Renata

Jenko Miholić, Srna

Mikulec, Alenka

hrvatski

USVAJANJE STRANOGA JEZIKA KROZ POKRET

U ovom diplomskom radu govori se o usvajanju stranoga jezika kroz pokret, odnosno tjelesnu aktivnost te je naglasak na metodi poučavanja pokretom (Total Physical Response). Cilj rada bio je utvrditi upoznatost nastavnika i studenata engleskoga jezika s Total Physical Response (TPR) metodom te njihovu motivaciju za korištenje navedene metode u vlastitoj nastavi. U istraživanju, koje je provedeno pomoću online upitnika, sudjelovalo je 174 studenata i nastavnika engleskoga jezika u osnovnim školama na području Republike Hrvatske. S obzirom na dobivene rezultate može se zaključiti kako je većina ispitanika dobro upoznata s TPR metodom, često ju koriste u nastavi te su zadovoljni ishodima nakon poučavanja nastavnih sadržaja tom metodom. Radi utvrđivanja faktorske strukture upitnika o zadovoljstvu ispitanika metodom poučavanja pokretom, provedena je faktorska analiza na česticama upitnika. Ekstrahirana su dva faktora: faktor pozitivnih stavova i faktor negativnih stavova. Navedeni su i stavovi ispitanika o razlozima korištenja ove metode u nastavi kao što su brže i lakše pamćenje nastavnih sadržaja, dinamičnost, visoka motiviranost učenika, pozitivan utjecaj na razvoj učenika te zadovoljavanje njihove potrebe za kretanjem i igrom. S druge strane, ispitanici su naveli i neki nedostatke metode kao što su problem s disciplinom i gubitak kontrole, nedostatak prostora u učionici, ograničenost usvajanja određenih nastavnih sadržaja te manja prikladnost za starije učenike.

igra ; kretanje ; tjelesna aktivnost ; Total Physical Response metoda ; učenje

nije evidentirano

engleski

Acquisition of foreign language through movement

nije evidentirano

learning ; movement ; physical activity, play ; Total Physical Response method

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

17.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Kineziologija, Obrazovne znanosti, Pedagogija