Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ KINEZIOLOŠKIH AKTIVNOSTI NA USVAJANJE ELEMENATA STRANOG JEZIKA (CROSBI ID 443849)

Ocjenski rad | diplomski rad

Župan, Lucija UTJECAJ KINEZIOLOŠKIH AKTIVNOSTI NA USVAJANJE ELEMENATA STRANOG JEZIKA / Jenko Miholić, Srna (mentor); Knežević, Željka (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Župan, Lucija

Jenko Miholić, Srna

Knežević, Željka

hrvatski

UTJECAJ KINEZIOLOŠKIH AKTIVNOSTI NA USVAJANJE ELEMENATA STRANOG JEZIKA

U ovom diplomskom radu govori se o važnosti i učincima kinezioloških aktivnosti na učenje stranog jezika. Rad je podijeljen u dva dijela, u teorijski i empirijski dio. U teorijskom dijelu rada najprije je riječ o samome procesu učenja stranog jezika, najpogodnijoj dobi za početak učenja stranog jezika te su iznesene brojne prednosti ranog učenja stranog jezika. Nadalje se naglašava važnost kretanja, posebice za djecu školske dobi koja su vrlo znatiželjna i nemirna te imaju veliku potrebu za kretanjem i istraživanjem prostora oko sebe. Iz tog razloga ističe se važnost integracije različitih oblika kretanja u nastavu stranog jezika. Kao prikladna metoda koja se zalaže za što veću uporabu pokreta u nastavi stranog jezika ističe se metoda poučavanja pokretom, poznatija kao Total Physical Response Method (TPR), koju je razvio američki psiholog James Asher. Rad nadalje sadrži karakteristike metode poučavanja pokretom, dosadašnja istraživanja metode poučavanja pokretom u nastavi, njihove rezultate te prednosti i nedostatke metode poučavanja pokretom. U teorijskom dijelu objasnit će se još osnovni pojmovi kineziološke aktivnosti te važnost utjecaja kinezioloških aktivnosti na cjelokupan razvoj čovjeka i na sam proces učenja. U drugom dijelu rada prikazani su i razmotreni rezultati istraživanja s nastavnicima njemačkog jezika u osnovnoj školi diljem Republike Hrvatske. Istraživanje je provedeno u obliku online upitnika. Cilj istraživanja bio je utvrditi upoznatost nastavnika njemačkog jezika s metodom poučavanja pokretom, ispitati njihove stavove i iskustva vezano uz primjenu te metode u ranom učenju stranog jezika. Na temelju dobivenih rezultata istraživanja može se zaključiti kako je većina nastavnika njemačkog jezika upoznata s metodom poučavanja pokreta, imaju pozitivne stavove i iskustva vezano uz primjenu te metode u vlastitoj nastavi što je usko povezano s time da većina njih često koristi spomenutu metodu u vlastitoj nastavi. Nadalje, utvrđeni su brojni razlozi korištenja metode poučavanja u nastavi, od kojih se ističu: lakše pamćenje nastavnog sadržaja, dinamična, zanimljiva i učenicima zabavna nastava koja zadovoljava njihovu potrebu za kretanjem. Također, navedeni su i neki nedostatci spomenute metode, odnosno nedostatak vremena, ograničenost prostora za kretanje te veća primjerenost metode mlađim učenicima.

kineziološka aktivnost ; strani jezik ; kretanje ; metoda učenja pokretom

nije evidentirano

engleski

Influence of physical activity on the acquisition of foreign language elements

nije evidentirano

physical activity ; foreign language ; movement ; method of movement teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

06.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Kineziologija, Obrazovne znanosti, Pedagogija