Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI (CROSBI ID 443847)

Ocjenski rad | diplomski rad

Glogović, Lorena INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI / Jenko Miholić, Srna (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Glogović, Lorena

Jenko Miholić, Srna

hrvatski

INTERDISCIPLINARNA PRIMJENA PLESA U RAZREDNOJ NASTAVI

Ples je potreba izražavanja svakoga djeteta te im ne bi smjela biti uskraćena. Kao takva, važna je za djetetov emocionalni, kognitivni i motorički razvoj. Postoje razne vrste plesova koje imaju potencijala u primjeni u razredu koje se tek trebaju otkriti. Po nastavnom planu i programu te kurikulumu, plesne strukture uče se samo na satu Tjelesne i zdravstvene kulture i to tek od trećega razreda osnovne škole, prije toga plesne strukture zamjenjuju ritmičke. Iako se i u nastavnom planu i programu spominje interdisciplinarnost, u kurikulumu ona prednjači. Međupredmetne teme zalažu se za djetetov cjelokupni rast i razvoj putem različitih sadržaja usmjerenih na općeljudske vrijednosti i razvijanje kompetencija potrebnih za život. Također, pokrenut je eksperimentalni program Škola za život od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja kojim se provjerava učinkovitost novih kurikuluma, oblika metoda rada te nastavnih sredstava s obzirom na zadovoljstvo sudionika školstva. Cilj ovoga rada bio je prikazati koliki udio učitelja koristi ples i pokret u svakodnevnoj nastavi, u kojim predmetima, domenama te u kolikoj mjeri. U sklopu rada provedeno je istraživanje metodom anketnog upitnika na uzorku od 122 učitelja koji rade od 1. do 4. razreda. Nakon 18 pitanja usmjerenih na korištenje „učenja pokretom” u razrednoj nastavi, rezultati ukazuju na veći broj onih učitelja koji koriste pokret u svojoj nastavi, dok je brojka ostalih učitelja koje ne koriste „učenje pokretom” znatno manji. Pokretom se najviše služe u predmetu Tjelesne i zdravstvene kulture te Glazbene kulture.

kurikulum ; nastavni plan i program ; plesne strukture ; učenje pokretom

nije evidentirano

engleski

CROSS-CURRICULAR APPLICATION OF DANCE IN LOWER PRIMARY EDUCATION

nije evidentirano

curriculum ; dance structures ; general lesson plan ; movement learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

06.07.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Kineziologija, Obrazovne znanosti, Pedagogija