Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti implementacije Minecrafta u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 707614)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Vanek, Katarina Specifičnosti implementacije Minecrafta u primarnom obrazovanju / Brust Nemet, Maja ; Varga, Rahaela ; Mucić, Mia et al. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 25-26

Podaci o odgovornosti

Vanek, Katarina

hrvatski

Specifičnosti implementacije Minecrafta u primarnom obrazovanju

Kako bi suvremeno obrazovanje bilo u skladu s potrebama i interesima suvremenog učenika, važno je osuvremenjivati igre koje se provode u nastavi. Jedan od načina osuvremenjivanja igre u nastavi je implementacija video igre Minecraft, stoga je cilj ovoga istraživanja temeljem pregleda relevantne literature i rezultata ranije provedenih istraživanja prikazati specifičnosti implementacije video igre Minecraft u nastavu primarnog obrazovanja s naglaskom na mogućnosti, prednosti i izazove te iskustva učenika i učitelja. Rezultati ovoga istraživanja ukazuju da Minecraft nudi brojne mogućnosti za primjenu u primarnom obrazovanju, a time primarno učenicima donosi i prednosti poput poticanja inovativnosti i kreativnosti, boljeg razumijevanja povijesnih sadržaja, motivacije, unaprjeđivanja kritičkog mišljenja, digitalnog građanstva, induktivnog i deduktivnog zaključivanja, sposobnosti donošenja odluka i sl. Neke od navedenih prednosti potvrđene su iskustvima učitelja i učenika koji su sudjelovali u ranijim istraživanjima. Osim toga, Minecraft donosi i izazove koji ukazuju na važnost zadovoljavajuće infrastrukture te informacijsko-komunikacijskih vještina učitelja i učenika. Naposljetku, važno je daljnje istraživanje specifičnosti koje ima implementacija Minecrafta u nastavu primarnog obrazovanja kako bi se moglo što bolje informirati učitelje o mogućnostima, prednostima i izazovima koje u poučavanju donosi Minecraft. Ovo istraživanje doprinosi praksi jer prvenstveno učiteljima primarnog obrazovanja donosi te informacije kako bi ih se potaknulo na implementaciju Minecrafta u njihovu nastavnu praksu.

izazovi, Minecraft, mogućnosti, prednosti, primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Specifics of Minecraft implementation in primary education

nije evidentirano

challenges, Minecraft, opportunities, benefits, primary education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-26.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Brust Nemet, Maja ; Varga, Rahaela ; Mucić, Mia ; Nikičić, Igor

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8371-04-2

Podaci o skupu

Dani doktoranada 2021.: Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja

predavanje

10.09.2021-11.09.2021

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti