Obilježja poštapalica u medijskome govoru (CROSBI ID 443830)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Golub, Gracija
Vidović Zorić, Ana
hrvatski
Obilježja poštapalica u medijskome govoru
U ovom je istraživanju analizirana upotreba isključivo leksikaliziranih poštapalica u okviru spontanog medijskog govora razgovornog stila. Istraživanjem su s jedne strane obuhvaćene ozbiljne, a s druge zabavne emisije Hrvatske radiotelevizije, dok korpus sačinjavaju jednominutni govorni uzorci ukupno 40 govornika: 20 muških i 20 ženskih. Poštapalicama su bile smatrane riječi koje nisu semantički povezane s ostatkom izričaja ili je pak govor njima prezasićen, a analizirane su prema učestalosti pojavljivanja, vrsti riječi, mjestu u govornom izričaju, spolnim razlikama, stupnju formalnosti te funkciji.
govorna proizvodnja, disfluentnosti u govoru, poštapalice, spontani govor, razgovorni stil
nije evidentirano
engleski
Features of fillers in media speech
nije evidentirano
speech production, disfluencies in speech, fillers, spontaneous speech, conversational style
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
22.03.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb