Primjena geomarketinga i analiza rasprostranjenosti ljekarni na području Grada Zagreba (CROSBI ID 443819)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Akrap, Ines
Miler, Mario
Dobrinić, Dino
hrvatski
Primjena geomarketinga i analiza rasprostranjenosti ljekarni na području Grada Zagreba
Geomarketing je disciplina koja koristi geolokaciju u procesu planiranja i provođenja marketinških aktivnosti. Glavni zadatak geomarketinga je analizirati lokacije na temelju dostupnih podataka i otkriti gdje su takva 'optimalna mjesta' za određene usluge. U ovom diplomskom radu, analizirati će se distribucija ljekarni u Gradu Zagrebu s obzirom na broj osiguranih osoba. Gradnja novih ljekarni u Hrvatskoj propisana je Zakonom o ljekarništvu, a na temelju kojeg je donesen Pravilnik o uvjetima za određivanje područja na kojem će se osnivati ljekarne. Rad će obuhvatiti: analizu i procjenu gustoće naseljenosti stanovništva na području Grada Zagreba, definiranja područja od interesa za izgradnju nove ljekarne, analiziranje izokrona i identificiranja potencijalne lokacije. Priprema, obrada, analiza i vizualizacija podataka je provedena pomoću objektno- orijentiranog programskog jezika R. Kao zaključak prostornih analiza, predložene su promjene u Pravilniku kao i dodatni kriteriji za buduća istraživanja.
demografska analiza, geomarketing, ljekarne, prostorna analiza
nije evidentirano
engleski
The Use Of Geomarketing Analysis Of The Distribution Of Pharmacies In The City Of Zagreb
nije evidentirano
demographic analysis, geomarketing, pharmacies, spatial analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
17.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Geodetski fakultet
Zagreb