Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu (CROSBI ID 443811)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Cvjetojević, Mario
Domović, Roman
hrvatski
Implementacija lijevka kao prodajnog procesa u digitalnom marketingu
Digitalni marketing je danas najbolji način za prodaju velike većine različitih proizvoda i usluga. U drugim vrstama marketinga je nemoguće saznati koliko točno mušterija je reklama donijela i zato će točna razina isplativosti te reklame uvijek ostati upitna. Digitalni marketing to mijenja, računala mogu spremiti podatke svake osobe koja je vidjela reklamu i pomoću toga izračunati točnu isplativost te reklame. Unikatna prednost je što se pomoću tih informacija može poboljšati isplativost reklame ili reklamu pravovremeno ugasiti ukoliko ne funkcionira dovoljno dobro. Ovaj rad opisuje više odvojenih dijelova digitalnog marketinga koji zajedno čine sustav koji to omogućava. Taj sustav nazivamo prodajni lijevak (eng. sales funnel). Zbog toga što je poznatiji i prihvaćeniji engleski izraz funnel, u nastavku rada koristit će se taj engleski izraz. Objašnjeno je kako naizgled nebitni detalji unutar funnela utječu na profitabilnost i koji su najbolji načini otkrivanja tih detalja.
digitalni marketing ; prodajni lijevak ; reklama
nije evidentirano
engleski
Implementation of the funnel as a sales process in digital marketing
nije evidentirano
digital marketing ; sales funnel ; ad
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
30.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Zagreb