Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacija s djecom s posebnim potrebama u inkluzivnoj nastavi (CROSBI ID 298936)

Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija

Tomić, R ; Karačić, M ; Mujkić, I. Komunikacija s djecom s posebnim potrebama u inkluzivnoj nastavi // Međunarodna naučna konferencija InSEED, (2016), 1; 135-142

Podaci o odgovornosti

Tomić, R ; Karačić, M ; Mujkić, I.

hrvatski

Komunikacija s djecom s posebnim potrebama u inkluzivnoj nastavi

Cilj istraživanja bio je saznati koji vidovi komunikacije preovladavaju u inkluzivnoj nastavi, demokratska, višesmjerna, autoritativna ili jednosmjerna, koja su obilježja demokratske i autoritarne komunikacije, što ometa ili olakšava komunikaciju u inkluzivnoj nastavi i koje mjere ispitanici predlažu u cilju unapređenja komunikacije u inkluzivnoj nastavi. U radu su predstavljeni rezultati ispitivanja stavova nastavnika osnovne škole Srednjobosanskog kantona o komunikaciji s uĉenicima s posebnim potrebama u inkluzivnoj nastavi. U radu su korištene metode teorijske analizei servey metoda, a od instrumenata anketni upitnik za nastavnike konstruiran za potrebe našeg istraživanja. Uzorak istraživanja saĉinjavali su nastavnici Srednobosanskog kantona, ukupno 104 nastavnika.

Komunikacija, uĉenici s posebnim potrebama, inkluzivna nastava, uĉenici i nastavnici.

nije evidentirano

engleski

COMMUNICATION WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN INCLUSIVE CLASSROOMS

nije evidentirano

Communication, students with special needs, inclusive teaching, students and teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(1)

2016.

135-142

objavljeno

2490-323X

Povezanost rada

Pedagogija