Komunikacija s djecom s posebnim potrebama u inkluzivnoj nastavi (CROSBI ID 298936)
Prilog u časopisu | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomić, R ; Karačić, M ; Mujkić, I.
hrvatski
Komunikacija s djecom s posebnim potrebama u inkluzivnoj nastavi
Cilj istraživanja bio je saznati koji vidovi komunikacije preovladavaju u inkluzivnoj nastavi, demokratska, višesmjerna, autoritativna ili jednosmjerna, koja su obilježja demokratske i autoritarne komunikacije, što ometa ili olakšava komunikaciju u inkluzivnoj nastavi i koje mjere ispitanici predlažu u cilju unapređenja komunikacije u inkluzivnoj nastavi. U radu su predstavljeni rezultati ispitivanja stavova nastavnika osnovne škole Srednjobosanskog kantona o komunikaciji s uĉenicima s posebnim potrebama u inkluzivnoj nastavi. U radu su korištene metode teorijske analizei servey metoda, a od instrumenata anketni upitnik za nastavnike konstruiran za potrebe našeg istraživanja. Uzorak istraživanja saĉinjavali su nastavnici Srednobosanskog kantona, ukupno 104 nastavnika.
Komunikacija, uĉenici s posebnim potrebama, inkluzivna nastava, uĉenici i nastavnici.
nije evidentirano
engleski
COMMUNICATION WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN INCLUSIVE CLASSROOMS
nije evidentirano
Communication, students with special needs, inclusive teaching, students and teachers
nije evidentirano