Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga menadžmenta škole u poboljšanju kvalitete života učenika u inkluzivnoj školi (CROSBI ID 707561)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Karačić, Marija Uloga menadžmenta škole u poboljšanju kvalitete života učenika u inkluzivnoj školi. 2018. str. 539-549

Podaci o odgovornosti

Karačić, Marija

hrvatski

Uloga menadžmenta škole u poboljšanju kvalitete života učenika u inkluzivnoj školi

Suvremena škola traži od svih njezinih sudionika spremnost i kompetentnost u obavljanju odgojno-obrazovne i drugih uloga koje pred nju postavlja društvena zajednica i društvo budućnosti i izazovi brzo mijenjajućeg svijeta i virtualnog vremena koji su svakim danom sve učestaliji i brži. Te stalne i nagle društvene, političke, tehničke i druge promjene, traže od svih njenih članova brzo i fleksibilno prilagođavanje na sve te izazove i promjene i ostvarivanje maksimalnih odgojno-obrazovnih ishoda na polju pripremanja i osposobljavanja svakoga pojedinca za njegovu ulogu aktivnog, kreativnog , slobodnog i fleksibilnog građanina u društvu naglih promjena i naglog porasta informacija i novih dostignuća, na polju svih aspekata života i rada. Još uvijek veliku odgovornost i ulogu u odgoju i obrazovanju mladih naraštaja ima škola kao organizirana i obvezna odgojno-obrazovna institucija za svu djecu određene kronološke dobi koja je pohađaju. Stručnjaci angažirani u radu škole (učitelji, nastavnici, profesori, stručni suradnici ) i ostali članovi školskog kolektiva igraju važnu ulogu na tome polju i putu, a ključnu ulogu u cjelokupnom kreiranju, organizaciji i realizaciji odgojno-obrazovnog rada škole ima menadžer, (ravnatelj) škole. Menadžer, ravnatelj škole kao ključna osoba koja stoji na čelu odgojno-obrazovne ustanove, poduzima niz mjera i aktivnosti kako bi maksimalno omogućio adekvatne uvjete (materijalne, tehničke, kadrovske) i druge da se svaki odgajatelj maksimalno iskaže i dokaže na polju svoga rada i stvaralaštva kao odgajatelj, ali i da omogući svakome pojedinom učeniku maksimalan razvoj u skladu s njegovim sposobnostima i mogućnostima, i izražavanje svih njegovih kreativnih potencijala. Važna uloga ravnatelju pripada u organizaciji rada sa djecom s teškoćama u razvoju u inkluzivnoj školi

inkluzivna škola, menadžer, djeca s teškoćama u razvoju, odgoj

nije evidentirano

engleski

THE ROLE OF MANAGING SCHOOLS IN IMPROVING QUALITY OF LIFE OF STUDENTS IN INCLUSIVE SCHOOL

nije evidentirano

inclusive school, manager, children with disabilities, upbringing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

539-549.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

1986-9886

Podaci o skupu

9. Međunarodna naučno-stručana konferencija Unapređenje kvaliteta života i djece mladih

predavanje

22.06.2018-24.06.2018

Harkány, Mađarska

Povezanost rada

Pedagogija