Uloga menadžmenta škole u poboljšanju kvalitete života učenika u inkluzivnoj školi (CROSBI ID 707561)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Karačić, Marija
hrvatski
Uloga menadžmenta škole u poboljšanju kvalitete života učenika u inkluzivnoj školi
Suvremena škola traži od svih njezinih sudionika spremnost i kompetentnost u obavljanju odgojno-obrazovne i drugih uloga koje pred nju postavlja društvena zajednica i društvo budućnosti i izazovi brzo mijenjajućeg svijeta i virtualnog vremena koji su svakim danom sve učestaliji i brži. Te stalne i nagle društvene, političke, tehničke i druge promjene, traže od svih njenih članova brzo i fleksibilno prilagođavanje na sve te izazove i promjene i ostvarivanje maksimalnih odgojno-obrazovnih ishoda na polju pripremanja i osposobljavanja svakoga pojedinca za njegovu ulogu aktivnog, kreativnog , slobodnog i fleksibilnog građanina u društvu naglih promjena i naglog porasta informacija i novih dostignuća, na polju svih aspekata života i rada. Još uvijek veliku odgovornost i ulogu u odgoju i obrazovanju mladih naraštaja ima škola kao organizirana i obvezna odgojno-obrazovna institucija za svu djecu određene kronološke dobi koja je pohađaju. Stručnjaci angažirani u radu škole (učitelji, nastavnici, profesori, stručni suradnici ) i ostali članovi školskog kolektiva igraju važnu ulogu na tome polju i putu, a ključnu ulogu u cjelokupnom kreiranju, organizaciji i realizaciji odgojno-obrazovnog rada škole ima menadžer, (ravnatelj) škole. Menadžer, ravnatelj škole kao ključna osoba koja stoji na čelu odgojno-obrazovne ustanove, poduzima niz mjera i aktivnosti kako bi maksimalno omogućio adekvatne uvjete (materijalne, tehničke, kadrovske) i druge da se svaki odgajatelj maksimalno iskaže i dokaže na polju svoga rada i stvaralaštva kao odgajatelj, ali i da omogući svakome pojedinom učeniku maksimalan razvoj u skladu s njegovim sposobnostima i mogućnostima, i izražavanje svih njegovih kreativnih potencijala. Važna uloga ravnatelju pripada u organizaciji rada sa djecom s teškoćama u razvoju u inkluzivnoj školi
inkluzivna škola, menadžer, djeca s teškoćama u razvoju, odgoj
nije evidentirano
engleski
THE ROLE OF MANAGING SCHOOLS IN IMPROVING QUALITY OF LIFE OF STUDENTS IN INCLUSIVE SCHOOL
nije evidentirano
inclusive school, manager, children with disabilities, upbringing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
539-549.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
1986-9886
Podaci o skupu
9. Međunarodna naučno-stručana konferencija Unapređenje kvaliteta života i djece mladih
predavanje
22.06.2018-24.06.2018
Harkány, Mađarska