Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KARAKTERISTIKE INKLUZIVNE ŠKOLE I ULOGA RAVNATELJA U NJEZINOM RAZVOJU (CROSBI ID 707559)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Karačić, Marija KARAKTERISTIKE INKLUZIVNE ŠKOLE I ULOGA RAVNATELJA U NJEZINOM RAZVOJU // Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana. 2019. str. 65-80

Podaci o odgovornosti

Karačić, Marija

hrvatski

KARAKTERISTIKE INKLUZIVNE ŠKOLE I ULOGA RAVNATELJA U NJEZINOM RAZVOJU

U radu će se predstaviti karakteristike inkluzivne škole i kompetencije koje treba imati ravnatelj škole da bi ju uspješno vodio i kako bi ista uspješno funkcionirala. Cilj rada je analizirati i predstaviti koje su karakteristike inkluzivne škole, kako razvoju inkluzivne škole mogu doprinijeti njezini akteri (nastavnici, učenici, roditelji i stručni suradnici), a naročito ravnatelji kao pedagoški rukovoditelji. Predstavljeni su teorijski okviri za razumijevanje karakteristika inkluzivne škole, različite kompetencije koje treba posjedovati ravnatelj, rezultati istraživanja koji potvrđuju pozitivne efekte uvažavanja kompetencija ravnatelja, te vrste, značaj i uloga kompetencija ravnatelja neophodnih za rad i vođenje inkluzivne škole. Od metoda u radu će se koristiti metoda teorijske analize, a od tehnika, tehnika analize sadržaja. Škole kojima rukovode ravnatelji koji posjeduju razvijene neophodne kompetencije za rad u inkluzivnoj školi, postižu bolje i kvalitetnije rezultate u radu sa učenicima sa kojima rade, a škola se uspješnije razvija i odgovara potrebama svih svojih učenika.

inkluzivna škola, ravnatelj, kompetencije ravnatelja.

nije evidentirano

engleski

INCLUSIVE SCHOOL CHARACTERISTICS AND THE ROLE OF THE DIRECTOR IN ITS DEVELOPMENT

nije evidentirano

Inclusive School, Director, Principal Competences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

65-80.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana

978-9940-9976-0-1

Podaci o skupu

Obrazovanje i suvremeno društvo

predavanje

18.10.2019-20.10.2019

Budva, Crna Gora

Povezanost rada

Pedagogija