KARAKTERISTIKE INKLUZIVNE ŠKOLE I ULOGA RAVNATELJA U NJEZINOM RAZVOJU (CROSBI ID 707559)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Karačić, Marija
hrvatski
KARAKTERISTIKE INKLUZIVNE ŠKOLE I ULOGA RAVNATELJA U NJEZINOM RAZVOJU
U radu će se predstaviti karakteristike inkluzivne škole i kompetencije koje treba imati ravnatelj škole da bi ju uspješno vodio i kako bi ista uspješno funkcionirala. Cilj rada je analizirati i predstaviti koje su karakteristike inkluzivne škole, kako razvoju inkluzivne škole mogu doprinijeti njezini akteri (nastavnici, učenici, roditelji i stručni suradnici), a naročito ravnatelji kao pedagoški rukovoditelji. Predstavljeni su teorijski okviri za razumijevanje karakteristika inkluzivne škole, različite kompetencije koje treba posjedovati ravnatelj, rezultati istraživanja koji potvrđuju pozitivne efekte uvažavanja kompetencija ravnatelja, te vrste, značaj i uloga kompetencija ravnatelja neophodnih za rad i vođenje inkluzivne škole. Od metoda u radu će se koristiti metoda teorijske analize, a od tehnika, tehnika analize sadržaja. Škole kojima rukovode ravnatelji koji posjeduju razvijene neophodne kompetencije za rad u inkluzivnoj školi, postižu bolje i kvalitetnije rezultate u radu sa učenicima sa kojima rade, a škola se uspješnije razvija i odgovara potrebama svih svojih učenika.
inkluzivna škola, ravnatelj, kompetencije ravnatelja.
nije evidentirano
engleski
INCLUSIVE SCHOOL CHARACTERISTICS AND THE ROLE OF THE DIRECTOR IN ITS DEVELOPMENT
nije evidentirano
Inclusive School, Director, Principal Competences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
65-80.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stanje i perspektive inkluzivnog obrazovanja u državama Zapadnog Balkana
978-9940-9976-0-1
Podaci o skupu
Obrazovanje i suvremeno društvo
predavanje
18.10.2019-20.10.2019
Budva, Crna Gora