Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC) (CROSBI ID 443775)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petrak, Ljiljana
Morić, Zlatan
hrvatski
Utjecaj analize teksta na učinkovitost modela kampanje „naplata po kliku“ (PPC)
Svrha ovog rada je utvrditi mogu li se saznanje i rezultati analize teksta nad prikupljenim tekstualnim upitima već akviziranih, visoko profitabilnih, klijenata iskoristiti za poboljšanje kampanja po modelu naplate po kliku i sukladno tome privući veći broj profitabilnih klijenata. U prvom dijelu rada se, pomoću analize teksta provedene na tekstualnim upitima profitabilnih klijenata, dolazi do saznanja o načinu komunikacije profitabilne ciljne skupine kroz najčešće korištene termine i n-grame prilikom potražnje usluge. U drugom dijelu rada ta saznanja se primjenjuju na komunikaciju unutar oglasa u kampanjama po modelu naplate po kliku. Testiranjem u trajanju od mjesec dana, promatra se potom mogu li oglasi kampanje kreirane na temelju rezultata prethodne analize teksta, preciznije naciljati veći broj profitabilnih i perspektivnih klijenata spram oglasa kreiranih na temelju ekspretize. Testiranje novih oglasa napravljeno je u Google Adwords računu tvrtke Identalia. Rezultati su potom uspoređeni kroz marketinške metrike (broj prikaza, stopa prikaza, konverzije, kategorija profitabilnosti i perspektivnosti potencijalnog klijenta) koje će dati uvid u uspješnost rezultata. Za analizu teksta korišten je program otvorenog koda Orange a za testiranje kampanja i rezultata korištena je Google Adwords platforma i CRM sustav tvrtke Identalia.
analiza teksta ; kampanje po modelu naplate po kliku ; Orange ; Google oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Text mining in PPC campaigns
nije evidentirano
text mining ; PPC campaigns ; Orange ; Google Ads
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
15.10.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Visoko učilište Algebra, Zagreb
Zagreb