Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 443750)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pezelj, Karla Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2021

Podaci o odgovornosti

Pezelj, Karla

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj

Predmet istraživanja su stavovi i razmišljanja o marketinškim aktivnostima te primjena marketinških praksi raznih sudionika tržišta umjetnina u Republici Hrvatskoj. Cilj je istraživanja trostruk ; ocrtati trenutno stanje tržišta umjetnina ; istražiti stavove sudionika o različitim elementima marketinških aktivnosti ; istražiti stavove ispitanika o faktorima razvoja tržišta umjetnina u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno kvalitativnom metodom dubinskih intervjua s 10 sudionika, a na uzorku stručnjaka. Dobiveni rezultati su razmišljanja i stavovi dionika o faktorima razvoja tržišta umjetnina, strategijama i faktorima uspjeha na tržištu umjetnina, marketinškim aktivnostima na društvenim mrežama, prodaji umjetnina na za to specijaliziranim digitalnim platformama, ulozi likovne kritike na tržištu umjetnina, korisnosti marketinških znanja za struke koje se bave tržištima umjetnina te ulozi postava i komunikacijskih elemenata u kontekstu atraktivnosti umjetničkih izložaba. Zaključci su rada sljedeći: hrvatsko tržište umjetnina posljednjih godina bilježi pojačanu aktivnost, karakterizira ga mali broj dionika koji često poprimaju nekoliko različitih uloga na tržištu umjetnina, a trenutni dosezi marketinške teorije o temi marketinga na tržištu umjetnina ograničeno su primjenjivi na hrvatski socio-ekonomski kontekst, ali i na onaj baštinsko-kulturni.

tržište umjetnina ; marketing u umjetnosti ; kulturno-umjetnički proizvod ; estetsko iskustvo

nije evidentirano

engleski

Art Market Marketing in Croatia

nije evidentirano

Art market ; Arts Marketing ; Cultural and Art Product ; Aesthetic Experience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

30.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija