Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 443750)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pezelj, Karla
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj
Predmet istraživanja su stavovi i razmišljanja o marketinškim aktivnostima te primjena marketinških praksi raznih sudionika tržišta umjetnina u Republici Hrvatskoj. Cilj je istraživanja trostruk ; ocrtati trenutno stanje tržišta umjetnina ; istražiti stavove sudionika o različitim elementima marketinških aktivnosti ; istražiti stavove ispitanika o faktorima razvoja tržišta umjetnina u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno kvalitativnom metodom dubinskih intervjua s 10 sudionika, a na uzorku stručnjaka. Dobiveni rezultati su razmišljanja i stavovi dionika o faktorima razvoja tržišta umjetnina, strategijama i faktorima uspjeha na tržištu umjetnina, marketinškim aktivnostima na društvenim mrežama, prodaji umjetnina na za to specijaliziranim digitalnim platformama, ulozi likovne kritike na tržištu umjetnina, korisnosti marketinških znanja za struke koje se bave tržištima umjetnina te ulozi postava i komunikacijskih elemenata u kontekstu atraktivnosti umjetničkih izložaba. Zaključci su rada sljedeći: hrvatsko tržište umjetnina posljednjih godina bilježi pojačanu aktivnost, karakterizira ga mali broj dionika koji često poprimaju nekoliko različitih uloga na tržištu umjetnina, a trenutni dosezi marketinške teorije o temi marketinga na tržištu umjetnina ograničeno su primjenjivi na hrvatski socio-ekonomski kontekst, ali i na onaj baštinsko-kulturni.
tržište umjetnina ; marketing u umjetnosti ; kulturno-umjetnički proizvod ; estetsko iskustvo
nije evidentirano
engleski
Art Market Marketing in Croatia
nije evidentirano
Art market ; Arts Marketing ; Cultural and Art Product ; Aesthetic Experience
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
30.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb