Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA (CROSBI ID 707477)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Garača, Neven ; Pleša Puljić, Nikolina ; Viličnik, Iva ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA // RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Dr. sc. Đurđica Jurić (ur.). Zagreb, 2021. str. 1-12

Podaci o odgovornosti

Garača, Neven ; Pleša Puljić, Nikolina ; Viličnik, Iva

hrvatski

ISPITIVANJE I MJERENJE STAVOVA POTROŠAČA I ZAPOSLENIKA PROJEKTIVNIM TEHNIKAMA

Ekonomisti su odavno upozoravali da se neki problemi kojima se bavi ekonomija, moraju u krajnjoj liniji svesti na psihološke probleme. Ekonomija i psihologija kao društvene znanosti su discipline koje se bave podrijetlom i razvojem ljudskog društva, ustanovama, odnosima i idejama koje oblikuju ljudski život. U tom smislu i u središtu ekonomije i u središtu psihologije je čovjek. Na strani ponude čovjek sudjeluje u procesu stvaranja dobara koja služe zadovoljavanju najrazličitijih potreba, dok s druge strane, na strani potražnje, isto tako stoji čovjek koji konzumira tako stvorena dobra i zadovoljava svoje potrebe. U ovom procesu čovjek sudjeluje sa svim svojim psihosocijalnim karakteristikama. Stavovi predstavljaju odnos pojedinca prema osobama, objektima ili situacijama izvan njega kao i prema vlastitim osobinama. Zbog snažnog utjecaja stavova na ponašanje čovjeka i u polju ekonomije, marketari i menadžeri su zainteresirani za poznavanje stavova kako svojih zaposlenika, tako i svojih potrošača. Stoga je cilj ovog rada ukazati na važnost poznavanja stavova zaposlenika i potrošača kao najvažnijih sudionika u procesu razmjene i na projektivne tehnike semantičkog diferencijala i testa asocijacija kojima se mogu ispitati i izmjeriti stavovi.

stavovi zaposlenika i potrošača, semantički diferencijal, test asocijacija

nije evidentirano

engleski

TESTING AND MEASURING THE ATTITUDES OF CONSUMERS AND EMPLOYEES WITH PROJECT TECHNIQUES

nije evidentirano

employee and consumer attitudes, semantic differential, association test

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-12.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija

Dr. sc. Đurđica Jurić

Zagreb:

978-953-7828-30-1

Podaci o skupu

22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: Računovodstvo i menadžment (RiM)

ostalo

09.10.2021-10.10.2021

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija