Kako učiteljima, učenicima i roditeljima olakšati snalaženje u okruženju nastave na daljinu: Priručnik za stručne suradnike osnovnih i srednjih škola (CROSBI ID 20967)
Urednička knjiga | priručnik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Balaž, Barbara
hrvatski
Kako učiteljima, učenicima i roditeljima olakšati snalaženje u okruženju nastave na daljinu: Priručnik za stručne suradnike osnovnih i srednjih škola
U priručniku su obrađene teme aktualne učiteljima, učenicima i njihovim roditeljima u okruženju nastave na daljinu te je i sam priručnik shodno tome podijeljen u tri cjeline. U prvoj od njih obrađene su četiri teme namijene učiteljima, a koje se odnose na uspješno upravljanje virtualnom učionicom (autori: Ana Beroš, Marija Bogović, Nikolina Strinavić, Dora Zrinski Petrović), poticanje učenika na aktivno sudjelovanje u nastavi na daljinu (autori: Klara Hrvatinić, Erik Augustin Mamić, Mate Pešut, Leina Radusinović, Sara Šopar), pripremu zabavne i zanimljive nastave na daljinu (autori: Rej Kovačević, Andrija Piskać, Marta Ramljak, Petar Znaor) te vrednovanje učeničkog znanja na daljinu (autori: Matea Bogdan, Maria Šurina). Druga cjelina namijenjena je učenicima te uključuje smjernice za usredotočeno praćenje nastave na daljinu (autori: Magdalena Novosel, Nikola Novosel, Matea Pavičić, Marta Vrgoč), poticanje motivacije za učenjem (autori: Marijana Bagarić, Nikolina Čoko, Nikolina Jakovljević, Marija Rusan) i izbjegavanje akademski nepoštenog ponašanja tijekom nastave na daljinu (autori: Patricia Bastalec, Nathaniel Duketis, Patrik Grubor, Marlena Subotić) te održavanje prijateljstava na daljinu (autori: Marta Faltak, Veronika Jurišić, Kim Kosanović, Mislav Staničić, Božo Vodopija). U zadnjoj cjelini priručnika namijenjenoj roditeljima prikazane su teme vezane uz usklađivanje radnih i obiteljskih obaveza tijekom nastave na daljinu (autori: Domagoj Čondrić, Sara Šparavac), uključivanje roditelja u obrazovanje (autori: Petra Belec, Karmela Hohnjec, Ivona Jelačić, Ena Pipal) i poticanje motivacije za učenjem kod svoje djece tijekom nastave na daljinu (autori: Gabrijela Matković, Marina Sunara, Tena Špiljak, Luka Štefanić) te organizaciji izvannastavnih aktivnosti kod kuće (autori: Marta Bičanić, Stella Celić, Marija Čuk, Maja Jalušić, Petra Zlatar). Priručnik je nastao u suradnji sa studentima diplomskog studija psihologije, a namijenjen je stručnim suradnicima osnovnih i srednjih škola koji su u neposrednom kontaktu s učiteljima, učenicima i roditeljima te predložene smjernice mogu po potrebi prilagoditi specifičnim zahtjevima unutar škola u kojima rade. Dodatna važna specifičnost ovog priručnika je kako se sve smjernice, uz određene preinake, mogu upotrijebiti i u okruženju klasičnog oblika nastave, a što je predloženo na kraju svakog poglavlja.
nastava na daljinu, učitelji, učenici, roditelji, stručni suradnici
nije evidentirano
engleski
How to make it easier for teachers, students, and parents during period of remote teaching: A handbook for professional associates of primary and secondary schools
nije evidentirano
remote teaching, teachers, students, parents, professional associates
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište
2021.
978-953-8014-57-4
137
objavljeno