Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učinkovitost verbotonalne metode u nastavi njemačkoga jezika: opis slučaja učenika urednoga slušnoga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma (CROSBI ID 443555)

Ocjenski rad | diplomski rad

Slunjski, Ivona Učinkovitost verbotonalne metode u nastavi njemačkoga jezika: opis slučaja učenika urednoga slušnoga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma / Dobrić, Arnalda ; Lütze-Miculinić, Marija (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Ivona

Dobrić, Arnalda ; Lütze-Miculinić, Marija

hrvatski

Učinkovitost verbotonalne metode u nastavi njemačkoga jezika: opis slučaja učenika urednoga slušnoga statusa s dijagnozom selektivnoga mutizma

Rad se bavi testiranjem verbotonalne metode kod učenika uredna sluha, ali s problemima govorno- jezične prirode, a time se testira i njena učinkovitost u nastavi njemačkog jezika. Verbotonalna metoda Petra Guberine je osmišljena s ciljem razvoja i rehabilitacije slušanja i govora, ali se pokazala učinkovitom i u postizanju napretka govorno-jezičnih funkcija. Njezina se učinkovitost testira na slučaju učenika s poremećajem selektivni mutizam, kojeg karakterizira nemogućnost govora u socijalnim situacijama, a spada u anksiozne poremećaje. Teorijski dio rada nam daje definiciju poremećaja te opisuje najvažnije simptome, najčešće komorbiditete te daje terapijski prikaz. Također, u teorijskom je dijelu opisana verbotonalna metoda i njene relevantne postavke u kontekstu rehabilitacije i učenja stranog jezika. Praktični dio sadrži prikaz testiranja verbotonalne metode, a fokus je na analizi šest audio snimki kojima se utvrdio napredak u izgovoru, leksičkom dosjećanju te sintaksi. U zadnjem, metodičkom dijelu je prikazano na koji se način može prilagoditi nastava s učenikom sa selektivnim mutizmom po postavkama verbotonalne metode. Iako učenik nije uspio dostići razinu svojih vršnjaka u pogledu govorno-jezičnog razvoja, analizom rezultata utvrđen je blaži, ali zamjetan napredak u obliku psihičkog i tjelesnog opuštanja, povećane zainteresiranosti i motivacije te je postao funkcionalniji u jeziku.

verbotonalna metoda, selektivni mutizam, anksioznost, inkluzija

nije evidentirano

engleski

The effectiveness of the Verbotonal method in German language teaching: case study of an elementary school student with selective mutism and normal hearing status

nije evidentirano

verbotonal method, selective mutism, anxiety, inclusion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

27.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija

Poveznice