Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interaktivni materijali za razvoj slušanja na primjeru slikovnice (CROSBI ID 443553)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rajaković, Mirna Interaktivni materijali za razvoj slušanja na primjeru slikovnice / Dobrić, Arnalda (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Rajaković, Mirna

Dobrić, Arnalda

hrvatski

Interaktivni materijali za razvoj slušanja na primjeru slikovnice

Diplomski rad daje pregled teorijskih određenja slikovnice kroz njezine različite funkcije, vrste i uloge u djetetovom životu. Slikovnica, prva djetetova knjiga, u svojoj osnovi nosi obilježje interaktivnosti, potiče razvoj slušanja i govora, pa tako i oblikuje djetetov vokabular. Naglašava se i važnost čitanja raznolikih slikovnica, u cilju razvoja čitalačke pismenosti i afektivnosti prema čitanju. Roditelji imaju ulogu usmjeravanja u procesu interaktivnog čitanja – slikovnica se tako ostvaruje i u svom rehabilitacijskom kontekstu što ju čini vrijednim edukacijskim materijalom za djecu sa slušnim oštećenjem. Kako bi se mogli objasniti zadaci i procesi rehabilitacije po verbotonalnoj metodi, rad sadrži i pregled razvojnih obilježja djece s oštećenjem sluha te klasifikaciju oštećenja sluha. Metodički dio rada bavi se primjenom autorske interaktivne slikovnice „Vrline mišice Line“ koja kroz temu dječjih vrlina ističe važnost izgradnje pozitivne slike o sebi i svijetu te razvija slušanje, govor i pokret. Slikovnica, kao produkt diplomskog rada, zamišljena je kao slojevit edukacijski materijal kojim je moguće uvježbavati razne razvojne, društvene i komunikacijske vještine kroz duži period vremena njezinog korištenja.

interaktivni materijali, razvoj slušanja, slikovnica, djeca sa slušnim oštećenjem

nije evidentirano

engleski

Picturebooks: Interactive materials for listening development

nije evidentirano

interactive materials, hearing development, picture book, children with hearing impairments

nije evidentirano

Podaci o izdanju

92

23.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija