Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem (CROSBI ID 443547)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vampovac, Elena Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem / Dobrić, Arnalda ; Banek Zorica, Mihaela (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Vampovac, Elena

Dobrić, Arnalda ; Banek Zorica, Mihaela

hrvatski

Uloga školskih knjižnica u radu s djecom sa slušnim oštećenjem

Tema ovog rada su školske knjižnice u radu s djecom slušnog oštećenja. U prvom teorijskom djelu rada objašnjeni su i prikazani osnovni pojmovi oštećenja sluha za bolje razumijevanje i shvaćanje oštećenja sluha. Nakon toga slijedi opis školske knjižnice te sukladno tomu i knjižnične službe i usluge za gluhe. U praktičnome dijelu je provedeno istraživanje u kojem se htjelo uvidjeti koliko su školski knjižničari upoznati s djecom slušnog oštećenja. Istraživanje se provodilo na području Virovitičko-podravske županije, a sudjelovalo je 50% ispitanika od ukupnog broja potencijalnih ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da školski knjižničari nemaju puno iskustva u radu s takvom djecom. Nadalje, posljednji dio ovog rada je metodski dio koji sadrži primjere radionica za provjeru pročitane lektire za četvrti, peti i osmi razred osnovne škole. Osim toga zadane su aktivnosti za razvoj i poboljšanje slušne pažnje slušnog pamćenja i slušnog procesiranja za djecu osnovnoškolske dobi jer možda im nije dijagnosticirano oštećenje sluha, ali postoji mogućnost da imaju problem s navedenim. Navedene vježbe može provoditi knjižničar, koji je ujedno i fonetičar ili u dogovoru s vanjskim suradnikom fonetičarom. Fonetičar osmišljava vježbe, a knjižničar ih provodi.

školska knjižnica, oštećenje sluha, učenici sa slušnim oštećenjem, provjera pročitane lektire

nije evidentirano

engleski

The role of the school libraries in working with hearing impaired children

nije evidentirano

school library, hearing impairment, students with hearing impairment, reading reading

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

29.06.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Informacijske i komunikacijske znanosti