Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača (CROSBI ID 707363)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Martić Kuran, Linda ; Mečev, Dijana ; Jukić, Katarina
hrvatski
Utjecaj inovacija na ponašanje potrošača
Potrošački orijentiran pristup definiranju inovacija favoriziran je u odnosu na druge, posebno u istraživanju ponašanja potrošača, točnije u istraživanjima vezanim uz širenje inovacija i usvajanje inovacija. Razlog je taj što se koncept „novosti" ili „inovacije" razmatra kroz fokus na potrošača i njegovu reakciju na novi proizvod i uslugu u smislu prihvaćanja i odbijanja. Namjera rada je uvidjeti kako određena marketinška strategija, poput inovacija, utječe na ponašanje potrošača. Inovacije su jedan od glavnih alata koje organizacije koriste kako bi pozitivno utjecale na potrošačko ponašanje potrošača i privukle više kupaca. Da bih bolje razumjeli inovacije i ulogu koje inovacije imaju, u radu će se one prvo definirati, a zatim će se pobliže objasniti na primjerima inovativnih poduzeća te objasniti načine na koje se poduzeća koje ih proizvode koriste u promicanju inovacija.
potrošač ; inovacija ; inovativna poduzeća
nije evidentirano
engleski
The influence of innovation on consumer behavior
nije evidentirano
consumer ; innovation ; innovative enterprises
nije evidentirano
Podaci o prilogu
586-599.
2021.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Međunarodne znanstveno-stručne konferencije o liderstvu "Liderstvo nakon COVID-a 19 : PILC 2021 = Conference proceedings of the 10th International scientific and professional leadership conference - Leadership after COVID-19 : PILC 2021
Nikolić, Gordana
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR
978-953-59508-8-2
Podaci o skupu
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)
predavanje
28.05.2021-29.05.2021
Opatija, Hrvatska