Odgojno (ne)poželjne poruke u skrivenom kurikulumu dječjeg vrtića (CROSBI ID 443538)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bareš, Petra
Varga, Rahaela
hrvatski
Odgojno (ne)poželjne poruke u skrivenom kurikulumu dječjeg vrtića
Cilj je ovoga rada bio analizirati i usustaviti odgojne poruke koje se mogu iščitati iz službenog i skrivenog kurikuluma dječjeg vrtića. U prvom dijelu rada objašnjava se pojam kurikuluma i njegova podjela u odnosu na različite kriterije. U podjeli se detaljnije opisuje Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2015) nasuprot kurikulumu dječjeg vrtića, te struktura i orijentacija kurikuluma, kao i skriveni kurikulum i njegove odgojne poruke. Nakon definiranja osnovnih pojmova, u drugom dijelu rada istražuje se službeni Kurikulum Dječjeg vrtića Osijek (2015). Proučava se njegova struktura, vrijednosna orijentacija i transparentnost, te razina važenja pa se time dolazi do rezultata koji sugeriraju kako se radi o relativno transparentnom i otvorenom dokumentu, ali nastalom centraliziranim planiranjem, ipak usmjerenome humanističkim vrijednostima, koje su u njega ugrađene kao poželjne odgojne poruke.
kurikulum, skriveni kurikulum, dijete, odgojitelj, odgojne poruke
nije evidentirano
engleski
(In)appropriate educational messages in kindergarten hidden curriculum
nije evidentirano
curriculum, hidden curriculum, child, educator, educational messages
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
17.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek