Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta (CROSBI ID 443536)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mršić, Marija Komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta / Varga, Rahaela (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2021

Podaci o odgovornosti

Mršić, Marija

Varga, Rahaela

hrvatski

Komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta

Rad se bavi komunikacijskom podrškom razvoju samopouzdanja djeteta. Kako bi odgojitelj mogao doprinijeti razvoju samopouzdanja, osim komunikacijskih, mora imati i brojne druge vještine te poznavati psihologiju razvoja i potrebe djeteta. S druge strane, i dijete treba imati odgovarajuću razinu komunikacijskih sposobnosti, po pitanju slanja i primanja, odnosno tumačenja poruka. Kroz rad je utvrđeno kako su komunikacijski aspekti na razini odgojitelj-dijete i obrnuto vrlo složeni, stoga je komunikaciji potrebno davati veliku pažnju. Međutim, nije dovoljno paziti samo na vlastitu komunikaciju, već je i djetetu potrebno dati priliku da bez kritiziranja i ometanja kaže što misli i osjeća. Pokazalo se i da verbalna i neverbalna komunikacija imaju podjednaku važnost jer djeca mogu jako dobro tumačiti i neverbalne znakove. Posebnu pozornost valja obratiti i na pohvale i kritiziranje djeteta jer one mogu uvelike utjecati na razvoj samopouzdanja. Djetetu je potrebno dati mogućnost i da donosi svoje odluke. Ciljeve i osobna očekivanja djeteta treba realno procijeniti. U komunikaciji je potrebno izbjegavati određene fraze i riječi, a posebno agresiju i ljutnju. Komunikacija i ponašanje odgojitelja trebaju biti i odraz tolerantnosti. Samopouzdanje koje dijete stekne u predškolskoj dobi prenosi se na školsko okruženje, a potom i na zreliju dob. Zato je jasno kako je komunikacijska podrška odgojitelja razvoju samopouzdanja djeteta od iznimnog značaja.

komunikacija, odgojitelj, dijete, samopouzdanje, predškolska dob

nije evidentirano

engleski

Supporting Child's Self-Conficence Through Communication

nije evidentirano

communication, educator, child, self-confidence, preschool age

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25

14.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice