Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena) (CROSBI ID 443522)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vukadin, Željana
Ljubetić, Maja ; Maglica, Toni
hrvatski
Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena)
Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati razinu samoprocijenjenih socijalno-emocionalnih kompetencija odgojitelja djece rane i predškolske dobi primjenom upitnika Osobna procjena i refleksija – kompetencije socijalno-emocionalnog učenja za voditelje škola, osoblje i odrasle (CASEL, 2017) te ispitati njihovu povezanost s duljinom radnog iskustva, razinom obrazovanja, dobi ispitanika te međusobnu povezanost različitih komponentni socijalno-emocionalnih kompetencija. Ispitanici su bili odgojitelji iz ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (N=234). Dobiveni rezultati ukazuju na visoku razinu samoprocijenjenih socijalno- emocionalnih kompetencija ispitanika. Dob se nije pokazala povezanom s niti jednom skupinom socijalno-emocionalnih kompetencija, a utvrđena je značajna povezanost između duljine radnog iskustva i samoprocjene odgovornog donošenja odluka. Razina obrazovanja je bila povezana jedino s rezultatima na podskali upravljanja sobom dok su rezultati na podskalama socioemocionalnih kompetencija svi međusobno povezani.
djeca rane i predškolske dobi ; odgojitelji ; samoprocjena ; socijalno-emocionalne kompetencije
nije evidentirano
engleski
Socio-emotional competencies of educators of early and preschool children (self-assessment)
nije evidentirano
early and preschool aged children ; educators self-assessment ; social-emotional competencies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
23.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split