Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena) (CROSBI ID 443522)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vukadin, Željana Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena) / Ljubetić, Maja ; Maglica, Toni (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2021

Podaci o odgovornosti

Vukadin, Željana

Ljubetić, Maja ; Maglica, Toni

hrvatski

Socijalno-emocionalne kompetencije odgojitelja djece rane i predškolske dobi (samoprocjena)

Cilj ovog diplomskog rada bio je ispitati razinu samoprocijenjenih socijalno-emocionalnih kompetencija odgojitelja djece rane i predškolske dobi primjenom upitnika Osobna procjena i refleksija – kompetencije socijalno-emocionalnog učenja za voditelje škola, osoblje i odrasle (CASEL, 2017) te ispitati njihovu povezanost s duljinom radnog iskustva, razinom obrazovanja, dobi ispitanika te međusobnu povezanost različitih komponentni socijalno-emocionalnih kompetencija. Ispitanici su bili odgojitelji iz ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (N=234). Dobiveni rezultati ukazuju na visoku razinu samoprocijenjenih socijalno- emocionalnih kompetencija ispitanika. Dob se nije pokazala povezanom s niti jednom skupinom socijalno-emocionalnih kompetencija, a utvrđena je značajna povezanost između duljine radnog iskustva i samoprocjene odgovornog donošenja odluka. Razina obrazovanja je bila povezana jedino s rezultatima na podskali upravljanja sobom dok su rezultati na podskalama socioemocionalnih kompetencija svi međusobno povezani.

djeca rane i predškolske dobi ; odgojitelji ; samoprocjena ; socijalno-emocionalne kompetencije

nije evidentirano

engleski

Socio-emotional competencies of educators of early and preschool children (self-assessment)

nije evidentirano

early and preschool aged children ; educators self-assessment ; social-emotional competencies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

23.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice