Modernizacija željezničke pruge M607 Perković – Šibenik (CROSBI ID 443510)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grcić, Roko
Ahac, Maja
hrvatski
Modernizacija željezničke pruge M607 Perković – Šibenik
U radu su izrađena i vrednovana idejna rješenja modernizacije željezničke pruge M607 Perković – Šibenik. Uvidom u dokumentaciju upravitelja infrastrukture i primjenom digitalnih georeferenciranih prikaza terena projektirana je os trase postojeće pruge te dvije varijante modernizacije. Na dionici Ražine-Šibenik, zbog visokog stupnja izgrađenosti infrastrukture i objekata u blizini pruge, zadovoljavajuće dozvoljene brzine vožnje od 70 km/h i činjenice da je riječ o dionici predviđenoj isključivo za putnički promet, obje varijante podrazumijevaju obnovu i osuvremenjivanje (elektrifikaciju) postojeće pruge, kolodvora i stajališta. Na dionici Perković-Ražine varijante se razlikuju prema načinu vođenja trase. U prvoj varijanti os pruge je vođena uz minimalno odstupanje od postojeće te je predviđena modernizacija četiri postojeća stajališta. U drugoj varijanti os pruge značajno odstupa od postojeće i vođena je većim dijelom u tunelu a postojeća stajališta su ukinuta i zamijenjena kolodvorom. Varijante su uspoređene s postojećim stanjem i vrednovane prema primijenjenim tehničkim elementima, proračunanim otporima pruge i mjerodavnim nagibima te procijenjenim investicijskim troškovima.
željeznička pruga ; idejna rješenja ; elementi trase ; investicijski troškovi ; vrednovanje varijanti
nije evidentirano
engleski
Modernization of the railway line M607 Perković - Šibenik
nije evidentirano
railway ; conceptual design ; route elements ; investment costs ; evaluation of variants
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35 stranica teks
23.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Građevinski fakultet, Zagreb
Zagreb, Hrvatska