Izrada i priprema 3D modela za računalnu igru (CROSBI ID 443473)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Maričić, Antonio
Mandić, Lidija
hrvatski
Izrada i priprema 3D modela za računalnu igru
Modeliranje je proces stvaranja 3D prikaza bilo koje površine ili objekta manipuliranjem poligona, rubova i vrhova u simuliranom 3D prostoru. Izvodi se u softveru specijaliziranom za trodimenzionalno oblikovanje. Svaki model može biti građen od većeg broja poligona ili manjeg broja poligona, a razina kvalitete modela ovisi o njegovoj građi. Struktura modela utječe na sadržaj okoline u računalnoj igri. Tema ovog diplomskog rada je izrada 3D modela koji je spreman za računalnu igru. Za izradu modela korišteni su sljedeći programi: Blender, Zbrush, Substance Painter i Marmoset. U današnje vrijeme 3D modeliranje sve se više koristi zbog velikog napretka digitalne tehnologije i otvaranja vrata novim mogućnostima u izradi modela za određene svrhe. U ovom diplomskom radu bit će objašnjeno modeliranje modela s manjim i većim brojem poligona, izrada tekstura i reduciranje poligona na modelu kako bi mogao biti spreman za korištenje u računalnoj igri. Model treba zadržati sve detalje i kvalitetu prilikom reduciranja poligona na modelu. Za izradu 3D modela potrebno je poznavati osnovne naredbe u Blenderu, osnove kiparstva (sculpting) te osnove teksturiranja i bojanja.
3D model, Blender, poligoni, teksture, reduciranje
nije evidentirano
engleski
Development and preparation of 3D models for computer games
nije evidentirano
3D model, Blender, polygons, textures, reduction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
24.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb