Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ravnatelj u ulozi kreatora suradnje škole i obitelji u školi budućnosti (CROSBI ID 298745)

Prilog u časopisu | ostalo

Karačić, Marija Ravnatelj u ulozi kreatora suradnje škole i obitelji u školi budućnosti // SaZnanje, 2/2020 (2020), 2; 627-642

Podaci o odgovornosti

Karačić, Marija

hrvatski

Ravnatelj u ulozi kreatora suradnje škole i obitelji u školi budućnosti

Suvremeno društvo, društvo koje uči, društvo znanja, teži sve više inoviranju i usavršavanju svih vidova rada kako bi poboljšalo i olakšalo razvoj i odgoj djece, s ciljem olakšavanja školskog učenja. Vrijeme u kome živimo, informacijsko-komunikacijska tehnologija, jačanje pluralizma, decentralizacija i demokratizacija zahtijevaju od škole budućnosti da svaki učenik maksimalno razvije sve svoje kreativne potencijale. Nova kultura poučavanja i učenja trebala bi pridonijeti razvoju aktivnih i odgovornih pojedinaca koji su otvoreni za promjene, motivirani i osposobljeni za cjeloživotno učenje. Suvremena kriza u društvu, moralna i odgojna, moraju se obuzdati, moraju se vratiti odgojne i duhovne vrijednosti kako bi se spasila djeca i mladež, kao jedini oslonac i garancija budućnosti, jer budućnost počiva na ljudskim odlikama i sposobnostima, što postavlja cilj suvremenoj školi, odgoj sposobnih, očovječenih i moralno odgovornih ljudi. U radu ćemo predstaviti i elaborirati ulogu pojedinih odgojnih faktora u kreiranju škole budućnosti na našim prostorima i usklađivanju njenih zahtjeva sa vremenom u kome će se djeca i mladi odgajati i živjeti. Osnovni cilj je analizirati i predstaviti ulogu i značaj inicijativa i aktivnosti ravnatelja škole na tome polju djelovanja. Budući da su ravnatelji na čelu odgojno-obrazovnih ustanova od njihovih sposobnosti i kompetencija, ovisi cjelokupan rad i njegovi rezultati u odgojno-obrazovnim institucijama. U radu ćemo analizirati poglede znamenitih pedagoških teoretičara i praktičara o ovome pitanju i ponuditi neke ideje koje bi mogle naći svoju primjenu u odgojno-obrazovnom radu u školi budućnosti. Poseban akcent ćemo datiorganiziranju suradnje obitelji i škole i ulozi i značaju ravnatelja u toj suradnji.

škola budućnosti, ravnatelj, suradnja obitelji i škole.

nije evidentirano

engleski

Director in the role of cooperative school creator and family in the future school

nije evidentirano

school of the future, principal, cooperation between family and school.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2/2020 (2)

2020.

627-642

objavljeno

2744-1210

Povezanost rada

Pedagogija