Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga osnovnih glazbenih škola u oblikovanju glazbenih preferencija učenika (CROSBI ID 707258)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bilić, Marija ; Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir Uloga osnovnih glazbenih škola u oblikovanju glazbenih preferencija učenika // Zbornik radova skupa - Savremeno i tradicionalno u muzičkom stvaralaštvu 2. Sarajevo: Muzička akademija u Istočnom Sarajevu, 2021. str. 191-206

Podaci o odgovornosti

Bilić, Marija ; Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

hrvatski

Uloga osnovnih glazbenih škola u oblikovanju glazbenih preferencija učenika

Glazbene preferencije podrazumijevaju davanje prednosti vrsti, stilu, pravcu ili žanru glazbe. S obzirom da im je svrha školovanje profesionalnih glazbenika, glazbene bi škole morale odigrati najveću ulogu u oblikovanju glazbenih preferencija i glazbenog ukusa učenika koji ih pohađaju. U okviru rada provedeno je istraživanje u Republici Hrvatskoj online anketiranjem tijekom travnja 2020. godine. Istraživanjem su se htjele utvrditi glazbene preferencije učenika petih i šestih razreda osnovnih glazbenih škola. Rezultati su pokazali da glazbena škola djelomično utječe na sklonost učenika prema umjetničkoj glazbi. Osim toga, utvrđeno je i da učenici ne smatraju kako mediji utječu na razvoj njihovih preferencija. Najpopularnijom među ispitanicima pokazala se popularna glazba, a drugo mjesto pripalo je umjetničkoj glazbi.

glazbene preferencije, glazbeni ukus, učenici osnovne glazbene škole

nije evidentirano

engleski

The role of primary music schools in shaping students' musical preferences

Musical preferences imply giving preference to style or genre of music. Since their purpose is to educate professional musicians, music schools should play the biggest role in shaping musical preferences and musical tastes of students who attend them. As part of the paper, a survey was conducted in the Republic of Croatia through an online survey during April 2020. The research sought to determine the musical preferences of fifth and sixth grade students of primary music schools. The results showed that music school, to some extent, influences students’ preference for classical music. In addition, it was found that students do not feel that the media has an influence on the development of their preferences. Among the respondents, the most popular was popular music, and the second place went to classical music.

musical preferences, musical taste, primary music school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

191-206.

2021.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova skupa - Savremeno i tradicionalno u muzičkom stvaralaštvu 2

Sarajevo: Muzička akademija u Istočnom Sarajevu

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija