Dijagnostika motoričkih sposobnosti i antropometrijskih karakteristika djece predškolske dobi (CROSBI ID 707231)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hraski, Marijana
hrvatski
Dijagnostika motoričkih sposobnosti i antropometrijskih karakteristika djece predškolske dobi
Kako bi se pravilno djelovalo na razvoj antropoloških obilježja djece tjelesno vježbanje se mora odvijati u skladu s njihovim anatomskofiziološkim karakteristikama i u skladu s aktualnim stanjem antropološkoga statusa djece predškolske dobi. Prilikom planiranja i programiranja rada treba voditi računa o izboru i primjeni metodičkih organizacijskih oblika rada, doziranju, distribuciji i kontroli opterećenja te praćenju i valorizaciji učinaka rada. Stoga je u ranome i predškolskome odgoju važno ustupiti mjesto dijagnostičkim postupcima te provoditi testiranja i pratiti razvoj svakoga djeteta. Dijagnostički postupci provode se s ciljem utvrđivanja inicijalnoga stanja djeteta, vrednovanja postignutih efekata rada u pojedinim ciklusima tjelesne aktivnosti te radi planiranja i programiranja daljnjega tijeka kineziološke edukacije.
testiranje, motorika, morfologija, rana i predškolska dob
nije evidentirano
engleski
Diagnostic of motor abilities and anthropometric characteristics of preschool children
nije evidentirano
testing, motor abilities, morphology, early and preschool age
nije evidentirano
Podaci o prilogu
18-23.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suodnos metodičke teorije i prakse
Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-59-2
Podaci o skupu
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara i praktičara, mentora u vježbaonicama studentima Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
pozvano predavanje
13.03.2018-13.03.2018
Sljeme, Hrvatska