Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj primjene različitih metodičkih organizacijskih oblika rada na funkcionalne sposobnosti djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 707228)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ivanović, Danica ; Hraski, Marijana ; Peruško, Manuel Utjecaj primjene različitih metodičkih organizacijskih oblika rada na funkcionalne sposobnosti djece rane i predškolske dobi // Kondicijska priprema sportaša 2020 / Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor (ur.). Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2020. str. 246-249

Podaci o odgovornosti

Ivanović, Danica ; Hraski, Marijana ; Peruško, Manuel

hrvatski

Utjecaj primjene različitih metodičkih organizacijskih oblika rada na funkcionalne sposobnosti djece rane i predškolske dobi

Cilj ovog rada bio je utvrditi postoji li razlika u primjeni frontalnog i paralelno odjeljenskog metodičkog organizacijskog oblika rada na funkcionalne sposobnosti djece rane i predškolske dobi. Istraživanje je provedeno na uzorku od 20-tero djece. Riječ je o šest godišnjacima, polaznicima predškolske dobne skupine dječjeg vrtića „Ivanić- Grad“. Palpacijom vratne arterije mjerene su srčane frekvencije djece nakon glavnog „A“ dijela sata unutar dva sata tjelesne i zdravstvene kulture. Na prvom satu tjelesne i zdravstvene kulture kao metodički organizacijski oblik rada., u glavnom „A“ dijelu sata, korišten je frontalni rad, dok je na drugom satu korišten paralelno odjeljenski oblik rada. Oba provedena sata sadržajno su ista. Dakle, teme s kojima su se djeca susrela u glavnom „A“ dijelu sata na prvom i na drugom provedenom satu su iste. Jedina razlika između dva sata učinjena je u izboru i provedbi metodičkih organizacijskih oblika rada. Mjerenjem broja otkucaja srca, odnosno srčanih frekvencija u minuti ispitane su funkcionalne sposobnosti djece. Na zadanom uzorku izračunati su sljedeći deskriptivni parametri: aritmetička sredina, minimalan i maksimalan broj otkucaja srca u minuti, raspon i standardna devijacija. T- test analizom testirano je postojanje razlika između aritmetičkih sredina srčanih frekvencija izmjerenih nakon korištenja frontalnog i paralelno odjeljenskog oblika rada. Analizom rezultata pokazano je kako postoji razlika u utjecaju primjene frontalnog i paralelno odjeljenskog metodičkog organizacijskog oblika rada na funkcionalne sposobnosti djece rane i predškolske dobi. Naime, nakon korištenog paralelno odjeljenskog oblika rada izmjerene srčane frekvencije djece bile su veće nego one izmjerene nakon korištenja frontalnog oblika rada. Zahvaljujući analizi rezultata dobivenih istraživanjem može se tvrditi kako primjena različitih metodičkih oblika rada zaista utječe na funkcionalne sposobnosti djece rane i predškolske dobi.

djeca rane i predškolske dobi, funkcionalne sposobnosti, metodički organizacijski oblici rada, sat tjelesne i zdravstvene kulture, tjelesno vježbanje

nije evidentirano

engleski

The influence of the application of different methodological organizational forms of work on the functional abilities of children of early and preschool age

nije evidentirano

children of early and preschool age, functional abilities, methodical organizational forms of work, physical education, physical exercise

nije evidentirano

Podaci o prilogu

246-249.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kondicijska priprema sportaša 2020

Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor

Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske

1849-7454

Podaci o skupu

18. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2020."

poster

21.02.2020-21.02.2020

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija