Otvoreni kurikulum nastave Glazbene umjetnosti (CROSBI ID 443305)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Benkotić, Antonio
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Otvoreni kurikulum nastave Glazbene umjetnosti
Nastava Glazbene umjetnosti izvodi se u svim općeobrazovnim srednjim školama, a svrha nastave glazbe je stjecanje glazbenih kompetencija, razumijevanje glazbe, kritički odnos prema glazbi te razvijanje glazbenog ukusa. Tema ovog rada je otvoreni kurikulum nastave Glazbene umjetnosti, a cilj rada je upoznati pojam i vrste kurikuluma kako bi se koncept nastave Glazbene umjetnosti shvatio kroz povijest do suvremenog oblika iste. Cilj rada također je bio upoznati otvoreni kurikulum u općeobrazovnim školama te se osvrnuti na estetski odgoj učenika i njihove preferencije koje su ključ za izgradnju otvorenog kurikuluma nastave. Modelima nastave, dijakronijskim ili sinkronijskim, te istih u kontekstu otvorenog kurikuluma, cilj je bio osvijestiti mogućnosti organizacije nastave, važnost oblika organizacije prema otvorenom kurikulumu. Odabirom modela i sviješću nastavnika, otvoreni kurikulum postaje ''alat'' pri organizaciji što kvalitetnije nastave Glazbene umjetnosti i Glazbene kulture.
otvoreni kurikulum, nastava Glazbene umjetnosti, dijakronijski model, sinkronijski model
nije evidentirano
engleski
Open curriculum in Music art class
nije evidentirano
open curriculum, Musical Arts teaching, diachronic model, synchronic model
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek