Metodički postupci u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti (CROSBI ID 443302)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Togonal, Barbara
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Metodički postupci u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
Nastava glazbe je dio školskog kurikuluma te kao takva ima vrlo značajno mjesto u odgoju i obrazovanju učenika. Umjetnički te estetski odgoj svakog učenika treba biti na prvom mjestu. Ciljevi nastave Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti su omogućiti društveno- emocionalni razvoj svih učenika, uključujući darovite i učenike s teškoćama, potaknuti učenike na aktivno bavljenje glazbom i sudjelovanje u kulturnom životu zajednice, poticati razvoj glazbenih sposobnosti svih učenika u skladu s individualnim sposobnostima pojedinca te upoznati učenike s glazbenom umjetnošću putem kvalitetnih i reprezentativnih ostvarenja glazbe različita podrijetla te različitih stilova i vrsta. Kako bi se mogli ostvariti navedeni ciljevi u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti potrebno je primijeniti odgovarajuće metodičke postupke. Metodički postupci su važna i ponekad presudna stavka poučavanja glazbenog sadržaja jer izravno utječe na to kako učenici doživljavaju informacije koje su im izložene, odnosno kako usvajaju nove sadržaje. Osim raznih metodičkih postupaka, naglasak je stavljen i na poticanje aktivnog učenja i kreativnog izražavanja kod učenika u razredu.
Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, metodika, metodički postupci, učenici
nije evidentirano
engleski
Methodological procedures in teaching Music Culture and Music Arts
nije evidentirano
Music culture, Music art, methodology, methodical procedures, students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
25
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek