Upravljanje asortimanom trgovačke robe u maloprodaji (CROSBI ID 443260)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lovrić, Josipa
Dunković, Dario
hrvatski
Upravljanje asortimanom trgovačke robe u maloprodaji
Asortiman robe je temeljni element koji određuje identitet i predmet poslovanja trgovinskog poduzeća. Sukladno tome, određivanje optimalnog asortimana je od velikog značaja za poduzeće. Pravilnim odabirom asortimana trgovinsko poduzeće utječe na svoju profitabilnost i lojalnost, a time i na stvaranje čvrstih odnosa s kupcima. Kroz rad su objašnjene temeljne postavke oblikovanja asortimana trgovačke robe te izgradnje njegove privlačnosti na tržištu. Vizualnim pozicioniranjem i uvođenjem trgovačke marke asortiman postaje konkurentniji i osigurava trgovinskom poduzeću jačanje pozicije na tržištu. Istraživanjem koje je provedeno za potrebe ovoga rada ispitane su preferencije i sklonosti kupaca prema različitim veličinama asortimana te njegovom vizualnom pozicioniranju u maloprodaji. Zaključeno je da se preferencije kupaca razlikuju ovisno o kategorijama robe kojima žele zadovoljiti svoje potrebe te da pozicioniranje robe uvelike utječe na njihovo kupovno ponašanje.
asortiman, preferencije, profitabilnost, vizualno pozicioniranje
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Assortment management in retailing
nije evidentirano
retail assortment, preferences, profitability, merchandising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb