Internacionalizacija maloprodajne mreže (CROSBI ID 443259)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Franić, Antonela
Dunković, Dario
hrvatski
Internacionalizacija maloprodajne mreže
Aktualni trend u trgovini i maloprodaji je zasigurno internacionalizacija poslovanja. Trend internacionalizacije maloprodaje počinje još krajem 1980-ih te sve više dobiva zamaha. Svako poduzeće koje ima tendenciju rasta i razvoja nastoji internacionalizirati svoje poslovanje te tako postići konkurentsku prednost na međunarodnom tržištu. Prije internacionalizacije poslovanja, poduzeće treba analizirati koja je najbolja strategija izlaska na međunarodnom tržištu, ovisno o tome koliko su spremni uložiti i koliko žele riskirati. Empirijskim istraživanjem će se prikazati internacionalizacija poduzeća Kraš d.d. koje posluje na 40 i više međunarodnih tržišta. Cilj ovog rada je teorijskim putem definirati internacionalizaciju, na primjeru poduzeća prikazati proces te tako doprinijeti lakšem razumijevanju potrebe internacionalizacije maloprodaje koja želi ostvariti konkurentsku prednost.
internacionalizacija, maloprodaja, međunarodno poduzeće, Kraš
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Internationalization of retail network
nije evidentirano
internationalization, retail, international company, Kraš
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb