Promjena maloprodajnih cijena u prodavaonici (CROSBI ID 443258)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dujmušić, Katarina
Dunković, Dario
hrvatski
Promjena maloprodajnih cijena u prodavaonici
Različiti formati prodavaonica i sve složenije maloprodajno okruženje ne otvaraju mnogo prostora maloprodajnom menadžmentu za postizanje konkurentnosti. Menadžment mora formirati cijenu prilagođenu tržištu i industriji, a kojom će ujedno ostvariti profit u takvom konkurentskom okruženju koje stvara pritisak na maloprodavače. Time su posebno pogođeni trgovci mješovitom robom koji posluju s niskim maržama i širokim asortimanom koji su primorani usmjeriti poslovanje na uspješne i profitabilne cjenovne strategije. U radu su se usporedile razine cijena u Hrvatskoj s ostalim članicama Europske unije. Obradile su se tehnike koje maloprodavači koriste kako bi privlačili kupce cijenama. Obradile su se i mogućnosti primjene različitih cjenovnih strategija kao i cjenovnih promocija. Cilj je ustanoviti na koji način izabrana strategija ili promocija utječe na profitabilnost, potražnju za robom, promjenu imidža na tržištu i percepciju kupaca. Putem empirijskog istraživanja u vidu intervjua s menadžmnetom supermarketa, otkriva se kako je maloprodajno poslovanje danas izrazito dinamično zbog stalnih, gotovo svakodnevnih promjena cijena koje se moraju primijeniti zbog praćenja cijena konkurenata.
cijena, maloprodaja, marža, EDLP, PROMO
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Changes of retail prices in the store
nije evidentirano
price, retail, margin, EDLP, HiLo
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb