Provedba i djelotvornost promotivnih aktivnosti maloprodavača (CROSBI ID 443257)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lojen, Petra
Dunković, Dario
hrvatski
Provedba i djelotvornost promotivnih aktivnosti maloprodavača
Sve brţe promjene u navikama kupaca uzrokovane internacionalizacijom i globalizacijom maloprodajnog trţišta zahtijevaju poseban pristup pri zadrţavanju kupaca i stvaranju lojalnosti kod kupaca. Iz tog razloga u teorijskom dijelu je obraĎena literatura koja je vezana uz promotivne aktivnosti u maloprodaji, cjenovne strategije, lojalnost kupaca, profitabilnost maloprodavača i sl. NepredviĎene okolnosti zahtijevaju od maloprodavača da ulaţu u razvoj promotivnih aktivnosti sa svrhom zadrţavanja stalnih kupaca i privlačenja novih kupaca. Lojalni kupci su ujedno i najbolji kupci jer su vjerni posjetitelji, nisu cjenovno osjetljivi i neće pri promjeni cijene prijeći kod konkurencije, ali i dijele pozitivno iskustvo s potencijalnim novim kupcima. Empirijsko istraţivanje provest će se putem online anketnog upitnika. Analizirat će se stavovi kupaca o promotivnim aktivnostima u maloprodaji i aktivnosti u provedbi maloprodavača. Na temelju obraĎenih rezultata donijet će se zaključak i predloţit će se unaprjeĎenje maloprodajnom menadţmentu.
promotivne aktivnosti, maloprodavači, kupci
Diplomski rad na smjeru: Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Implementation and effectiveness of retailer promotional activities
nije evidentirano
promotional activities, retailers, customers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
22.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb